Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ocak '13

 
Kategori
Şiir
 

Adını mutluluk koydum...

Adını mutluluk koydum...
 

Büyük harflerle mutluluk yazmalı duvarlara

Bir güneş asmalı en tepeye kolları sırmadan

Sonra salıncaklar kurmalı

Şiirler yağdırmalı bulutlardan

Üstüm başım şiire bulaşmalı.

Lodos yemiş yüreklerden geçip

Güneşli bir kış gününün

Işıklara yansımış mutluluğunu

Bulup çıkarmalı…

Sabah yıldızlarından süzerek

Güneşi içmeli yudum yudum

Ayak bastığım her yeri

Bin bir renge boyamalı

Resmini yapmaya çalışmalı yapabildiğimce

Adını mutluluk koymalı,

Ve inadına

Ve delice şiirler yazmalı…

 

Şükran Okyay Demirtaş

 
Toplam blog
: 249
: 3042
Kayıt tarihi
: 19.03.11
 
 

Doğup büyüdüğüm şehirde, İstanbul'da yaşıyorum. Emekliyim. Gezmeyi, görmeyi, keşfetmeyi sevdiğim ..