Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ekim '06

 
Kategori
Müzik
 

Afilli Yalnızlık

Afilli Yalnızlık
 

Şu sıralar radyolarda sık sık karşımıza çıkan ve benim de bu aralar dilimden pek düşmeyen bir şarkı var; afilli yalnızlık. Ve onun cool tarzlı sert görünüşlü yorumcusu Emre Aydın. Hani şu popstarlar yokken piyasada bir kere yapılan sing your song bir yarışma vardı. Sanırım 4 sene kadar önceydi ve kendi alanlarında amatör gruplar yarışmıştı yanlış hatırlamıyorsam. İşte emre aydın bu yarışmadan birincilikle çıkan 6. cadde grubundan. Müzik dünyasına girişi bu yarışmayla olmuştu ve o zaman bir toplama albüm ve kendi albümlerini çıkardılar ama sonra grup dağıldı.

ve şimdi solo kariyerinin ilk albümüyle emre aydın tekrar karşımızda. albümü müzik marketlerde çoktan yerini aldı bile.

benim bu şarkıyı ilk keşfedişim müzik kanallarını zaplarken karşıma çıkarken şebnem dönmez'e takılıp şarkıyı dinlememle başladı. kendi kendine aşık narsist bir kadını başarıyla oynamış bu arada şebnem dönmez, söylemeden geçemedim:)kendi tarzını ayrıca beğendiğim biridir zaten.

şu sıralar en çok dinlenen ,istek alan bir şarkı ve ve çok izlenen başarılı bir yönetmen tarafından çekilen bir klip.açıkçası çok enterasan bir klip olmuş benim çok hoşuma gitti:) birazcık megolamanlık ,kendimizi begenme hepimizin ruhunda azcık var di mi :)

o kadar sevdim ki şarkıyı defalarca dinlemekten usanmıyorum hiç. renkler ve zevkler tartışılır o ayrı ama ben sevdiğim şarkıları tüketene kadar dinlemeyi sevnlerdenim. aslında tükeniyor demek de yanlış olur tükenmiyor aslında. belki uzun bir süre sonra bir şekilde bir yerlerde tekrar aklımıza geliyor ya da karşımıza çıkıyor ve yine dinlemekten alamıyoruz kendimizi.bu benim için böyle.

tekrar emre aydın'a dönersek sadece bu şarkısı yok elbet. şimdi kendilerine birincilik getiren yeni sounduyla karşımıza çıkan git şarkısını dinliyorum.

git gideceksen bekleme,
farklı değilsin sen de gideceksen bekleme
bu şarkıyla gidiyorum bugünlük burdan dedim bende:)
sevgiyle kalın !

 
Toplam blog
: 61
: 1257
Kayıt tarihi
: 24.08.06
 
 

  Bir şair, bize Güzellikten Söz Et, dedi. O da yanıtladı: ''Nerede arayıp, nerede bulacaksınız g..