Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Nisan '08

 
Kategori
Futbol
 

Ağlamak istiyorum sayın seyirciler

Ağlamak istiyorum sayın seyirciler
 

yorumsuz


Yazık, hem de çok yazık.

Bu nasıl bir duygudur ?

Taraftar kimliğinin ardında rakibe öfke ve düşmanlık böyle bir boyuta ulaşabilir mi ?

Onun yenilgisinden bu derece mutlululuk nasıl çıkar ?

Yaşam gayeleri bir top peşinde onbir adamın koşmalarından başka bir alanda gelişmemiş, fanatizmin sınırının öte yanına geçmiş, kendilerinden başkasının başarısında yıkılan, aynı şartlar altında kendi galibiyetleri için duydukları isteği unutan, durdukları yerin anlamını bilmeyen, bayrakları taraf tuttukları takımın renkleri, vatanları iki karış futbol sahası, gerektiğinde ulusal değerleri, ülke başarısını, birlik ve beraberliği bir kalemde silip atabilen top kafalılar...

Gerçekten ne kadar acı.

Dün akşam bir grup Galatasaray taraftarı havaalanına giderek Chelsea'lı oyuncuları çiçeklerle karşıladılar. Türkiye'ye maç yapmaya gelen İngiliz ekibi Türklerin desteği ile karşılaşınca büyük şaşkınlık yaşadı. Türk Futbolunun taraftar camiasında bu seviyeye inebilen, her takımın içinden çıkabilen, öfkeleri karşılıklı büyüyen, azınlık halleriyle sevgisizliği ve centilmenlik dışı tavırları bulaştırmaya çalışan futbol hastalarını şiddetle kınıyorum.

Başarılar Fenerbahçe

Yarın akşam öyle bir galibiyet al ki, kalbi seninle atan tüm Türkiye sevinsin.

 
Toplam blog
: 60
: 1208
Kayıt tarihi
: 11.06.07
 
 

Memnun oldum... Ben de Didem :) İstanbul'da yaşıyorum. İstanbul'da yaşamayı seviyorum. Yoğun yaşam t..