Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ekim '09

 
Kategori
Şiir
 

Ah Babam...!

Ah Babam...!
 

Özlüyorum....çok özlüyorum.


Seni ben hiç
Doyasıya
Sevemedim ki...

Sen bana can verdin,
Bense
Son nefesinde
Bir yudum su
Sadece...

Ah babam...!.
Ben seni hiç
Doyasıya
Sevemedim ki...

Bir sabah
Öptüm sararmış alnından..
Gün doğmamıştı daha,
Soğuktun...
Solmuştu
Alnındaki ışığın...
Ellerini öptüm
Son defa,
Isıtabilmek için...
Nafile....!

Karayeller esti içimde.
O günden sonra
Ben bir daha.
Kimsenin elini
Öpemedim ki....

Okynanuslar taştı
Göğsümden,
Yıkıp geçti
Tüm geçmişi...
Güle güle git !
Dedim usulca...
Bana cevap veremedin ki...

Ben artık
Gelen sabahlara
Doğan güne
Sevinemem ki...

"Geçti ömrün baharı
İhtiyar oldum bugün "
Dedin bir gece.
Düşümde...
Aylar önce.
Bu bir
Son vedaymış,
Bilemedim ki...

Ah babam...!
Ben seni hiç
Doyasıya
Sevemedim ki...

Müşerref Özdaş

Sevgili genç şair arkadaşım İbrahim Sarp Baysu'nun yazdığı gibi
( " Siz şiirlerimi okurken ağlıyorsanız Ben yazarken ölüyorum." )..... Kendisine bu dizelerini eklememe izin verdiği için teşekkürlerimi sunarım...
Sevgiler İbrahim Sarp Baysu....

 
Toplam blog
: 59
: 676
Kayıt tarihi
: 13.09.09
 
 

10.06.1961 Kütahya-Simav doğumlu. Tüm eğitim hayatı İzmir'de geçti. 1982 E.Ü.Fen Fakültesi Biyolo..