Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ekim '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Ah bu mevsimler...

Ah bu mevsimler...
 

En çok rüzgarlı soğuk havalarda istemiyorum çalışmayı

Yorgana biraz daha sarılıp, havanın sesini dinlemeyi çekiyor canım

En çok yağmurlu ılık havalarda istemiyorum çalışmayı

Kendimi dışarı atıp, doyasıya yürümek istiyorum yağmurda

En çok karlı havalarda istemiyorum çalışmayı

Pencere kenarında lapa lapa yağan karı seyrederek ada çayı yudumlamak istiyor canım

En çok cıvıl cıvıl güneş varken istemiyorum çalışmayı

Gazetelerimi alıp, deniz kenarında kahvaltı çekiyor canım

Velhasıl, çalışmak için başka mevsim kalmadı.

Tez zamanda emekli olmalı :)

imagecache2.allposters.com/images/pic/ROS/SPC

 
Toplam blog
: 58
: 819
Kayıt tarihi
: 19.07.07
 
 

Bir çok şeyden keyif alırım, okumaktan, okuduğum kitaplarda sevdiğim satırların altını çizmekten,..