Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Aralık '15

 
Kategori
Güncel
 

Ah Müzeyyen

Ah Müzeyyen
 

Ne zaman kendimi kötü hissetsem yazıya sığınırım ben. İçim kağıda aktıkça ferahlarım. Söyleyemediğim her ne varsa dökülür oraya. Bir de ustalardan dinlediğim şarkılarım vardır. Ağlayamadığım her ne durum varsa o şarkıları dinledikçe, arkalarındaki anlamları hissettikçe gözümden akıttığım, rahatladığım.

Mesela babam hastanedeyken uzun bir süre “Süper Baba”yı dinledim. Dinledikçe haykırdım. Haykırdıkça yaşlar akıttım. Akıttıkça yaşanılanlar karşısında sağlamlaştım. Terk edildim; Müzeyyen Senar, Zeki Müren dinledim. Yeri geldi terk ettim; ben sustum Sezen Aksu, Yıldız Tilbe konuştu. Her duruma uygun listem vardı.

İşte bu kitapta başucu şarkılarım ve o şarkıların tarafıma ne hissettirdiği kaleme alındı. Şarkıların akabinde anne, baba hasreti çektim aileyi yazdım. Aşka küstüm “O”nu yazdım. Özel günler geldi, ben yine yalnızdım. Yazılara sarıldım, sayfalara aktardım.

Bu kitabın her sayfasında bir gözyaşı saklı. Kimi zaman mutluluktan akan kimi zaman ise suskunluktan. Kısacası yandığım kadar yazdım…

Son olarak 19 Mayıs 2015 yılında kaybettiğim dedemin bir arzusu vardı; hayalime kavuşmam. Akademisyen olamadım, ilk maaşımla dedeme bir tatlı alamadım. Ama diğer bir hayalime kavuştum. Yazdım… Rahat uyu dedem.

Ananem ve dedemin aşkı 'yatağa küs girilmez' duygusundaydı. 50 yılın her günü son ana kadar sarıldılar. Hani sık kullandığımız iyi günde, kötü günde tabiri var ya o günlerin hakkını veren, elinizi sımsıkı tutan birini hiç bırakmayın. Size dileğim, ananem ve dedem gibi bir aşk yaşayın. Ben dileğimin yolunda, tüm sevdiklerime duacıyım…

                                                                                                                     

 

Tavsiye: Her yazıda bir şarkı saklı. Yazıları okurken, aynı zamanda şarkılarını açın. Bakalım hisler aynı mı? Bakın hangi satır siz hangi satır kalbiniz.

 

Şarkılarla Kalın…

Not: Tüm D&R'lardan ve kitapyurdu, idefix gibi internet sitelerinden sipariş edebilirsiniz. "Ah Müzeyyen"

 
Toplam blog
: 41
: 634
Kayıt tarihi
: 02.08.13
 
 

"Ah Müzeyyen" kitabının yazarı.  1988 Mersin doğumlu, Selçuk Üniv. İletişim Fak. Halkla İlişkiler..