Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Kasım '12

 
Kategori
Haber
 

Ah Serra ah!

Ah Serra ah!
 

Aslında bir röportaj girecektim. NÜANS elemanlarından kocaman ÖZÜR diliyorum ama okuduğum bu haber beni benden aldı...

'Serra Yılmaz, 'Başörtülülerden korkuyorum öcü gibiler'

'Serra Yılmaz'dan başörtüye ağır sözler!

Serra Yılmaz, 'Başörtülülerden korkuyorum öcü gibiler' diyerek yeni bir tartışma konusunun fitilini ateşledi. Balçiçek İlter'le Söz Sende programına oyuncu Serra Yılmaz konuk oldu. Programa Yılmaz'ın başörtülü kadınlarla ilgili söylediği sözler damga vurdu.
 
Oyuncu Serra Yılmaz Söz Sende'de Balçiçek İlter'in sorularını yanıtladı. 12 Eylül döneminde yaşadıklarını anlatan ünlü oyuncu, ülkede dindar kesimin fazla ezilmediğini söyledi. İşkence gören insanlar varken başörtülü üniversiteye gidememenin büyük bir baskı örneği olmadığını belirten Serra Yılmaz, "Ben aslında insanların kapalı olmasından hiç hoşlanmıyorum. Bazen korkuyorum başörtülülerden. Geçen gün hastaneye gittim, içeri girdim simsiyah bir öcü geldi üstüme. Korktum, korkutucu geliyor bana." diye konuştu. (Kaynak: Milliyet)

 

Ah Serra ah! Keşke yapmasaydın... 

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..