Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ekim '08

 
Kategori
Blog
 

Ahanda Ben Doğmuşum

Ahanda Ben Doğmuşum
 

Ahanda ben, 21 Ekim 1973 günü Zeynep Kamil Kadın Doğum Hastanesi


21 Ekim 1973... 35 x 365 + 9 + 1

Bu günlük benim yaşım...

Zeynep Kamil Kadın Doğum Hastanesinde olmasa 1 anne ve bir bebeğin ölüm günü olacak zaman...

Detayı çok; doktorun gırtlak sıkılması, doğum sonrası hastanede kaybolunması gibi...

En güzel tarafı Ayla ile Şeref'in çocuğu olarak dünyaya gelmek...

Tüm bilinen kurallardan bağımsız ve harika 2 insanın çocuğu olmak...

Ekonomik nedenlerle ilkokulu 4. sınıftan bırakarak 11 yaşında çalışmaya başlayan bir baba ve son sınıfta daha sonraları Tecüman gazetesinde "dini yazılar" yazacak bir ..................'ğin sebebiyle son sınıftan üniversiteden "tek ders sebebiyle" atılacak bir Türk Dilci anne'nin çocuğu olmak...

Şans denilen şey en başından gözüküyor bazen insana... Bu yüzden statü nedir bilmem ben... Statüyle piyasada dolaşan insanları da kaale almam bu yüzden...

İyi ki geldim mi dünyaya sorusunu öncelikle anne ve babama sormak gerek... Bu kadar sıkıntı yaşamalarına gerek olmayada bilirdi ama her şeye rağmen kendi kafasına gidebilen birisini onlar yetiştirdi önce...

Sonrasında Suna Ural tarafından herşeye önce tersinden bakılması öğretildi... Belki de kimi noktalarda anlaşılamamak bu yüzdendir; bilemiyorum...

Sonrasında işledi diğer öğretmenlerim... Taniz Oralbi, Canan Atınç, Rejis Medici, Selçuk Alper ve ismini yazamadığım diğerleri...

Üzgünüm üniversiteden adını hatırlamaya değer bir kişi bulamadığım için...

Bu nokta; 35 yaş noktası; esasen bir teşekkür noktasıdır kendi adıma... Beni ben yapan Anne ve babam, öğretmenlerim, tüm dostlarım, sevgililerim, bana bir şey öğreten ve beni ben yapan herkese...

Acısıyla tatlısıyla, iyi ki varsınız ve iyi ki var oldunuz hayatımda...

Dip Not: Ben ilk yarıyı kendi kafamda 33 yaşında kapattım... Hayata karşı 3-3 berabere iken... 35 yaş = 5-3 yenik olmayı getirirmiş gibi... Hayata hiç bir noktada yenik başlamamak gerek derim kendi adıma...

En Not: Kardeşim Nergis yazıda es geçilmiş gözükse de her tarafında bulunmakta...

Son Not: Herkese sevgiler...

 
Toplam blog
: 71
: 1933
Kayıt tarihi
: 08.06.06
 
 

İnsanın kendisini anlatması zor. Beykoz, Saint Benoit, Psikolog. Bu kadar... Detay gerekiyors..