Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ağustos '08

 
Kategori
Dünya
 

Ahmedinecad' ın taşı size geldi mi?

Ahmedinecad' ın taşı size geldi mi?
 

Ahmedinejad in vermek istediği mesaj ne idi. Bu soru çoğumuzun aklına gelmiş olabilir. Ama bunu kimseye sormuyoruz. Basın toplantısında sizin yüzünüzden olan trafik olayına ne diyorsunuz sorusuna güvenlik işi benim değil polisin işi deyip bir de Türkiye ye taş attı. O taş aynen şöyle idi “bizim ülkemizde böyle olaylar olmaz” bu laf gerçekten çok ağır laf kimileri için normal bir söz olabilir ama güzel bir taşlama idi. Belli ki hazırlanmış bir cevaptı. Mesajı almak isteyen de aldı. Ahmedinejad burada benim ülkemde suikastlar olmaz benim devletim buradan güvenli derken ne de gururlu idi. Acaba bizim başbakan da benim ilçe binam bombalanmaz benim misafirime suikast kesinlikle yapılmaz, benim halkım sokağa çıkıp terör estirmez benim halkım güvenli halktır diyebilecek mi ki? İnşallah bu lafı söyle ve bizim başbakanımızda bir gün başka devletlere taş atar.


Biz o düzey bir devlet ne zaman oluruz. Biz ne zaman Amerika ya kafa tutarız. Biz ne zaman Amerika ya muhtaç olmayız. Muhtaç olmak bize ve ırkımıza yakışan birşey değil, ama biz şimdi bu muhtaçlık ve Mahcupluk duygusu ile hep başkalarının karşısında eğilip bükülüyoruz. Bırakın AB yi bırakın desteğini onların bize köstekten başka yaptıkları bir şey yok. İkiyüzlü İsrail'in tavrını kim bilmiyor ki. Hem bize hem PKK ya silah satan İsrail’in haydi erkeksen İsrail bir dokun Türkiye. Dünya ayağı kalkar, ekonomi batar ve sen batarsın biz artık bunları geçmemiz bu psikolojiden kurtulmamız lazım. Amerika’ya sen bana sıkarsan bende İsrail sıkarım diyeceksin. Ama nerdeeeee

 
Toplam blog
: 352
: 3094
Kayıt tarihi
: 02.08.08
 
 

1989’da Aksaray’ın Eskil ilçesinde doğdu. İlköğretimini 2004 yılında Eskil Cumhuriyet İlköğretimi..