Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Murat GÜLCEK - Yakamoz35

http://blog.milliyet.com.tr/gulcek

16 Aralık '08

 
Kategori
Şiir
 

Ahmet ağa

Ahmet ağa
 

Saniye ile Zehra diye tutturdun.

Bize haber okumayı unutturdun.

Sen bunları nereden buldun.

Aklınla bin yaşa Ahmet ağa…


***************************

Sen yazdın bize dert oldu.

Arif Öğütçü bile şair oldu.

Kıskançlıktan dilim damağım kurudu.

Aklınla bin yaşa Ahmet ağa…


***************************

Verdin sonunda bana da gazı,

Yazdım bende sana bir yazı.

Şimdi ayıkla pirincin taşını.

Allah iyiliğini versin Ahmet ağa…


MURAT GÜLCEK - 16.12.2008

Dip Not : Şiirde adı geçen Ahmet ağa. Saniye ve Zehra'nın yavuklusu Ahmet Balcı'dır. :))

 
Toplam blog
: 150
: 1014
Kayıt tarihi
: 25.04.07
 
 

İzmirliyim;Şehrimi ve ülkemi seviyorum.Yaşamayı seviyorum. Eğlenmeyi, eğlendirmeyi seviyorum..