Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ekim '21

 
Kategori
Sosyoloji
 

Aile Akraba Çevre Değil

Sosyal çevre nedir yani? Gelişmiş ülkelerde insanların böyle çevrelerinin olduğunu düşünmüyorum.

Benim sosyal çevrem yok fakat bir yalnızlık hissetmiyorum.

Ailem ve akrabalarım var ama onlar zaten çevre değil.

“Muhabbet etmek” modern ülkelerde böyle bir şey var mı bilmiyorum, bana fazlaca klasik geliyor.

Yalnızlık kimsesizlik, yaşadığın yerde kimsenin olmayışı. Bizim kimsemiz ya da etrafımızda kimse yok mu?

Böyle bir dünyada yalnız olunmaz ki; dijital de cabası.

Ne yapıyorsunuz çay kahve içip yemek yiyorsunuz; yalnız yenmiyormuş içilmiyormuş. Yalnız olmuyorsunuz ki beş tane garson tepenizde.

Bir konuyu konuşacaksanız olabilir yoksa geyik muhabbetini geyikler yapsın.

Böyle başlığı ve içeriği doğru gibi görünmeyen yazıları çokça yazıyorum, standart doğrulara takılıp kalmayalım diye.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..