Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Mayıs '18

 
Kategori
İlişkiler
 

Aile Birlikteliği

Aile Birlikteliği
 

Salih arıkan


Yastık Değişse de Kader Değişmezmiş.

Ben birinci evliliğimi yürütemedim. Daha sonra anlaşmalı olarak boşandık.

Daha sonraları birçok kez evlilik amaçlı görüştüm. Bu sefer epey yaklaştığımızı düşünürken arızalar başladı. Bir söz vardır yastık değişse de kader değişmezmiş.

Bu ilişki de olumsuz sonuçlanırsa bundan sonra kolay kolay evlilik gündemimde olamaz. Evet yastık değişse de kader değişmez demişler. Ben de evlilik ve aile konularında yavaş yavaş ümitsizliğe doğru gidiyorum.

Aşırılıklardan uzak bir hayat sürmek istiyorum. Rabbim hakkımızda hayırlısını versin.

Salih Arıkan,Tel:0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..