Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Şubat '12

 
Kategori
Aile
 

Aile Kavramı yokmu oluyor ?

Aile toplumu oluşturan en küçük birim kısaca böyle adalandırılan tanımlanan ama toplumların herşeyini çekirdeğini oluşturan en önemli kurum..

Son zamanlarda ne oluyor bu kuruma dostlar ne kadar kötüye gittiğimizin farkında mıyız, neler olduğunu görebiliyor muyuz,bütün değerleri içinde barındıran bu kurum günden güne yok oluyor.

Şoka giriyorum duyduklarımdan utanıyorum babaların evlatlara yaptıkları o çirkin şeyler, annelerin bunlara bile bile göz yummaları bize neler oluyor? nerede yanlışlık yapıldı bir baba doğumuna sebep olduğu evladına nasıl cinsel istekte bulunur, insanın aklı bu durumu bir türlü kabul edemiyor.

Midem bulanıyor duyduklarımdan, gördüklerimden, içimden taşan duygularıma gem vuramıyorum bağırsam, çağırsam içimdeki isyanı haykırsam gene yetmez bu çirkinliklerin hiçbiri bitmez ki .

Bir an evvel toparlanmamız bu işlere olaylara bir çözüm bulmamız lazım ama devlet olarak ama birey olarak bu olayların çözümü için herkesin taşın altına elini koyması lazım.

İçim acıyor dostlar umudum kalmıyor geleceğe dair herşey ama herşey bulanıklaşıyor .

Biliyorum sizinde öyle sizinde yanıyor içiniz..

 

 
Toplam blog
: 5
: 299
Kayıt tarihi
: 24.06.11
 
 

Fenerbahçe Lisesi Mezunuyum. Koyu fenerbahçeliyim dediğimiz gibi bütün insanlar fenerli doğar sonrad..