Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mart '10

 
Kategori
Şiir
 

Akar!

Bugün mübarek Cuma; konuğum Sayın Akar!

Gününü boş geçirmez ibadetine bakar!

*

Cennette bacanağım olacak bir ihtimal!

Onun için elinde mızraklı tam ilmihal!

*

Yetmiş baldızımın da hepsini ona verdim!

Evde kalıyorlardı, neyse ki bitti derdim!

*

Sırat köprüsündeydi, dedim geçsin bırakın!

İmanına kefilim, defteri bende bakın!

*

İktisatçı olunca defteri iyi tutmuş!

Günah meleğini de hakikaten uyutmuş!

*

Bir tane günahı da olmaz mı bir insanın!

Gider tarafı bomboş, gerçekten boş sayfanın!

*

Cennet bahçelerinde masamızda semaver!

Bir tabakta da hurma, hayali cihan değer!

*

Hele akşam kurası; hangi huride sıra!

Kral Faruk mübarek, kral olmuş Mısıra!

*

Cumartesi gecesi, Mümine'dir favorim!

Kağıdını önceden avucuma gizlerim!

*

Hile değil tabi ki, masumane bir tercih!

Mümine bilir bunu hemen de güler kih kih!

*

Mümine dedim gülme, kızarlar sonra sana!

Hepsi de birlik olur gönderirler babana!

*

Bugün mübarek Cuma; konuğum Sayın Akar.

Ona sevgim ve saygım, iyi dileklerim var.

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..