Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mart '08

 
Kategori
Şiir
 

Al sana şiir...

Dam üstünde saksağan
Vur beline kazmayı
Kız nerede yaptırdın
Taktırdığın hızmayı
Eveledim
Geveledim
Anamadın mı
Saa aşkı ilan ettim
Çokkk
Banalsın
Anamıyorsun!
Yoksa ilkel mi demeliyim…
Elimde beyaz karanfil
Otobüs gibi beklemedeyim!
Elime aldım tarağı
Doğradım kızartmalık kabağı

Yazık ettim!
Baktım aynaya
Başladım saçımı taramaya.
Ben ona küstüm
O da bağa küstü
Ne gelir elden işimiz oldu geyik!
Bloga düştüm.
Dam üstünde saksağan
Vur beline kazmayı.
Al sana şiir, oldu mu.

...

Okuyucuya not: Blogda yayımlanan şiirlere içimden geldiği gibi yanıt, sakın yanlışanlamayın küserim ya!

28/03/2008 Ankara

 
Toplam blog
: 1114
: 827
Kayıt tarihi
: 28.09.06
 
 

Ankara'da yaşar, dünyalı,aynadaki görüntüsüne muhalif, vicdan hesapları yapmaktan yorgun, yaşanıl..