Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Aralık '10

 
Kategori
Şiir
 

Alazlı başkalık

Alazlı başkalık
 

_________________________________________________________________________________________________________


“Geride hoş bir seda kalabilmişse ne mutlu bana" demeliyim, tesellim olsun böylesi bir duygu “

ALAZLI BAŞKALIK

A yüreğim

Yağmurların durgunu bi garip
Yağmurların vurgunu ağır çeker
Yağmurların dilinde diken sen
Yağmurların altında ben
Bir BENdim oturmuştum
Bir camdan can CAN’ dan ırak
Melce köşesinde
Kırılmaya müsait

A yüreğim

Şimdi veda vakti
Sıvası dökük bacalardan
Geçip de
Gidiyorum…
Gecenin aydınlığına

A yüreğim

Ne ayrılıklar gördün
Öyle delice depreşme
Fındık sobası gibi
Anında tutuşma
Dur yanma
Yangınları gözyaşları söndüremez
Gözyaşlarınla mutlak nehirler taşar

ACIDAN GEÇMEYEN ŞARKILAR BİRAZ EKSİKTİR *

Nil Alaz

 

 
Toplam blog
: 471
: 295
Kayıt tarihi
: 23.10.10
 
 

Aklınla, kalbinle insanlık davası peşinde koşturan bir insan. Okur-yazar... ..