Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Eylül '22

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

ALDIRMA GÖNÜL ALDIRMA

SABAHATTİN ALİ’Yİ HARCAMIŞIZ

Sabahattin Ali Büyüğümüz

Çok ince

Çok temiz

Çok yufka

Çok ama çok iyilik yanlısı

Bir eğitim ve edebiyat insanıdır

Onun bu üstün özellikleri göz önüne alınmamış hiç

Hiç ama hiç

Ve acımasızca da suikasta uğratılmış garibanım

Yazık

Yazık ki ne yazık

Onu katledenlere binlerce yuh diyorum

Allah’tan onları rahmet eylememesini diliyorum

 

O ve Nazım Hikmet Büyüğümüz

Sadece ve sadece

Emeğe değer verelim istemişlerdir

Ezen ezilen kalmasın demişlerdir

Bundan daha güzel istek olur mu ki

Olmaz

Olmaz

Olmaz

Ben bu ve Nazım Hikmet büyüğümüze

Allah razı olsun dileklerimi sunuyorum

Ve de

Sabahattin Ali Büyüğümüzün

Çok sevdiğim şiirini alıyorum aşağıya

Buyurun okuyalım birlikte

 

ALDIRMA GÖNÜL ALDIRMA

Başın öne eğilmesin
Aldırma gönül aldırma
Ağladığın duyulmasın
Aldırma gönül, aldırma

 

Dışarda deli dalgalar
Gelip duvarları yalar
Seni bu sesler oyalar
Aldırma gönül, aldırma

 

Görmesen bile denizi
Yukarıya çevir gözünü
Deniz dibidir gökyüzü
Aldırma gönül, aldırma

 

Dertlerin kalkınca şaha
Bir sitem yolla Allah'a
Görecek günler var daha
Aldırma gönül, aldırma

 

Kurşun ata ata biter
Yollar gide gide biter
Ceza yata yata biter
Aldırma gönül, aldırma

              (Sabahattin Ali)


Sevgili Büyüklerim

Şükranlarımı sunuyorum sizlere tekrar tekrar

Dilerim sonsuz dünyada

Allah yanında olur yeriniz


 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..