Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Temmuz '07

 
Kategori
Psikoloji
 

Alıp başımı gidiyorum

(Bir bunalım anında…)

Haykırıyor içimdeki ben; gözleri yuvalarından fırlıyor, yanıyor gırtlağı ya duyan yok!Yüreğimda tonlarca yük , dudaklarımda ise hapsolmuş sözcükler.Gözlerim yetmiyor derdimi anlatmaya, hareketlerim boş bir çırpınış sadece dipsiz kuyularda.

Aldığım nefes yetmiyor damarlarıma ya da almayı unutuyorum arada.Tam şimdi oldum toprak, bitti artık dünyayla işim kalmadı dert tasa diyorum, birden irkiliveriyorum derinden bir sızıyla.Bir sürü ses kemiriyor beynimi , akrepler geziniyor her yanımda , aydınlık ise henüz uzağımda… Anlıyorum ki hayat devam ediyor.Dünyadaki tüm bencil mikroplar istila etmiş bedenimi sanki ve acımasızca kemiriyorlar sinirlerimi.Kaskatı kesiliyorum olduğum yerde.Şaşkın, çaresiz ve yenik.

Bomboş bakıyorum her şeye ya da her şey boş bu hayatta!!

İçimde bir yerlerden gözlerime ve yüreğime emirler yağıyor AĞLA , AĞLA , AĞLA .Onlara ve herkese inat tutuyorum göz yaşlarımı , akıtmıyorum içime bile.

Yoksa her an farklı rüyalarda yaşadığım bir uykuda mıyım diyorum, sabahı bekleyen.Ne zaman olacak sabahlar ne zaman uyandırılacağım ben. Peki ya uyanınca?Uyanınca güzel mi olacak her şey?

Güzel neydi sahi , güzel olan şey?

AĞLA, AĞLA, AĞLA!!Gidin başımdan ağlamayacağım işte!Ağlayınca değişebilecek mi düzen , tekrar eden tarih , vazgeçecek mi tekrarlarından ? Öğrenemedik mi, anlayamadık mı hala geçmişi bu kadar tekrardan sonra?

Kim dur diyecek bu olanlara ? Diyen olursa da , durabilecek mi her şey ? Peki ya durduktan sonra ?

Dünya dönüyor güneşin etrafında , akıyor karanlıktan aydınlığa, ya biz ? Biz niye dönüp duruyoruz aynı yanlışların ve yalanların etrafında , neden asla ulaşamıyoruz o aydınlığa ?Götürdükçe götürüyor yanlışlar doğruları, bakakalıyoruz bomboş avuçlara…

AĞLA, AĞLA, AĞLA! Yeteeeeeerr!! Ağlamayacağım dedim ya…Çözülseydi her şey bir damla göz yaşıyla, milyonlarcasını ederdim feda.

Gidiyorum ben1Alıp başımı gidiyorum, nereye gittiğimi bile bilmeden gidiyorum işte. Beni bile götürmüyorum yanımda sadece gidiyorum …Kaçmak çare değil biliyorum ya gidiyorum işte.Gidiyorum gitmesine de yalnız kalamamam kötü.Bırakın beni dönmeyeceğim daha geri , beni de götürmüyorum zaten yanımda.:(

Gidiyorum yalnızca nereye gittiğimi bile bilmeden…

 
Toplam blog
: 2
: 315
Kayıt tarihi
: 18.01.07
 
 

Başarıyı hedef al, mükemmel olmayı değil. İnsan olduğunu hatırlayarak korkularını göğüsle! Yanlış ya..