Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Temmuz '09

 
Kategori
Kitap
 

Allah'ın Kızları-Nedim Gürsel

Allah'ın Kızları-Nedim Gürsel
 

Girerken önden önden gidiyordu yargılarım, kalabalık.


Güllük. Deniz harika, rüzgar nefis, tatil şahane!...

Tatilde yalnızca dergi, gazete okumak olmaz, dedi anne, kitap da okumalısın. Ben anne sözü dinlerim.

Anneden sonra Allah'ın Kızları bende.

Lat, Uzza ve Manat'ı dinlemeye hazırım. Geç bile kaldın! Hangisi söyledi? Lat, sen devam et hele anlatmaya, aldırma Uzza ile Manat'a.

Kays bu olamaz, sadece bir zeker!

Sayfa 104 ve ben, ben nerelerdeyim? diye sordum. Tamam Güllük, Güllük de, kızlar, kızların nerelerindeyim?

En iyisi sen dedeyi dinle.

Bu kadar dinlemek kafi. Güllük sonrasına kalmamalı bu kitap, bitmeli. Hele dur, Bilal'in şarkısını dinleyelim....

Haklısın, yıllardır öğrenemedin gitti.

Gitmedi!

1. Not: Anlatması gerekliydi. O gereğini yaptı. Bakalım sen yapabilecek misin?

2. Not:

Bekliyorlar...
hızlı hızlı geçtin
son sayfaları,
hayır!
yanılıyorsun,
uzun uzun kaldın
Menemen'de;
aklına geldikçe...

3. Not: Manat, böyle olmamalıydı, oldu.

Ş.Y.

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..