Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mayıs '12

 
Kategori
Çalışma Yaşamı
 

AlternatifAnne.com 'dayım

AlternatifAnne.com 'dayım
 

Ayla Algan, Elif Vera, Zeynep ve ben


Merhaba sevgili okurlarım,

Şimdi farkettim ki size alternatifanne.com sitesinde editör olduğumu bildirmeye unutmuşum. Evet evet yanlış okumadınız. Artık editörüm:)

Saboş(nam-ı değer sabiha rana)  demişti ya MB sayesinde artık para ile yazmaya başladım diye. E onun kadar olmasa da, yatlarımın ve katlarımın fotograflarını henüz FB sayfamda paylaşamasam da ben de en az onun kadar Milliyet Blog'a teşekkürlerimi sunarım.

Sizi buradan www.alternatifanne.com sitesine davet ediyorum. http://alternatifanne.com/24742/    linkinden direk bölümüme ulaşabilirsiniz.

DAVET:  Size bir de davetim var. Eğer kendi işinizi kurmuşsanız ve anne iseniz, hele de bu işinizi 'anne' olduktan sonra kurmuş iseniz; benim için 'Alternatif Anne'sinizi. Köşeme gelin. Sizinle röportaj yapayım. Sizi tüm Türkiye tanısın ve kadınlar sizin hikayenizden cesaret alsın.

DAVETLİSİNİZ. LCV.  devrimatilkan@hotmail.com

 

 
Toplam blog
: 119
: 1401
Kayıt tarihi
: 11.02.09
 
 

Ben kimim? Tüm sıfatlarımın dışında doğduğum günden beri bu sorunun cevabını bulmak için sürekli ..