Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Şubat '09

 
Kategori
Blog
 

Altı çizili blog yazıları

Altı çizili blog yazıları
 

Son zamanlarda blog yazılarında altını çizmek, koyu yazmak yaygınlaştı. Sanki, “sen koyu çizgilere bak, gerisini okumazsan da olur”, ya da, ders kitabı gibi.

Ülkemizde, interneti henüz on yaşlarında çocuğa benzetenler var.

İnternetteki yazılar, sıralar ve satırlar atlanarak mı okunuyor?

Altını çizmek veya rengini değiştirmekle ağız tadındaki yazıların lezzeti bozuluyor. “Yazı var, çiğnemeden yutulur, yazı var çikolata gibidir, ezdire ezdire..” Bunu okuyuca bırakmak daha iyisi.

Siyah, kalın çizgiler benim yazıya odaklaşmamı önlüyor.

Diğer yandan, koyu yazılar, konunun özeti ise geri kalanına ne gerek var?

Kuşkusuz, “her yiğidin yoğurt yiyişi farklıdır.”

İnternet ortamında yazılar zaten kısa oluyor.

Benimki içten bir düşünce veya fikir. Ayrıca merak. Bilmediğimiz bir şeyleri öğrenme merakı. “Konunun önemine dikkat çekme” nin ötesinde görüyorum ben bunu.

Açık bir ifade ile, fazla geniş ve yaygın altını çizme.
Benimki bir görüş ve merak. Yanlış da olabilir.

Bakarsınız, gün gelir ben de altını çizmeye başlarım yazılarımın.

 
Toplam blog
: 498
: 1546
Kayıt tarihi
: 12.08.07
 
 

Öğretmen Okulunu ve İktisat Fakültesi Kamu yönetimi bölümünü bitirdim, eğitimciyim, İyi derecede ..