Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mayıs '16

 
Kategori
Şiir
 

Ama ben seni öpmeye doyamıyorum

Ama ben seni öpmeye doyamıyorum
 

Sen hep benim gözlerimdesin..gözlerimsin..


Ama ben seni görünce

Babamı görüyorum

Çocuğumu görüyorum

Sevdiğimi görüyorum

Kendimi görüyorum

Bu yüzden çok öpüyorum

Öp öp öpmeye

Doyamıyorum

*

Tarkan şarkısı dolanıyor dilime öp öp öp derken doymadım doyamadım sevmelere seni ben şarkısının nakaratında kendimi buluyorum.

*

Ama ben seni göremeyince

Sesinden

Gülüşünden

Hayalinden öpüyorum

Şöyle sıcaktı

Şöyle kucaktı

Şöyle derken susuyorum

Senli yanlarımla

Hep hep  su-su-yorum

 *

Adnan Yücel şiiri takılıyor dilime '' hangi şiire başlasam suskunum sana ''  işte öyle, işte böyle susuyorum ben de,  sen susmak de ben kahrolmak diyorum.

 *

Ama ben seni

Saçının her telinden ayak ucuna kadar

Her hücrene usul usul dokunarak

Aşkı dola dola dolayarak

Seviyorum

Öp öp öpsem de doyamıyorum

*

Ama ben seni içten içten

İçimden seviyorum

İç iç içimden öte

İpiçimden seviyorum.

*

Onur Akın'ın ''seviyorum seni ekmeği tuza banıp banıp yer gibisi Yıldız Tilbe'nin ''çabuk olalım aşkım'ı gibi ve a-canım gibi yani kısaca 'fikrimin gonca gülü' gibi seviyorum.

Çok kısa olmadı nihayetinde de kısaca,  aslında,  sevmek çok uzun  kelime...ben sensiz kaybolurum her köşede , nefes aldığım müddettçe neysee  en kısasından seviyorum işte ...

Not: Günün önemine istinaden not düşeyim dedim ve nice nice 19 Mayıs 1919 lara ve sevmek devrimdir ...

 
Toplam blog
: 175
: 775
Kayıt tarihi
: 20.10.07
 
 

9 Eylül Üniversitesi Maliye bölümü mezunuyum. Şiir dünyam, bir tane kitap çıkaracağım dedim ve  b..