Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Eylül '11

 
Kategori
Futbol
 

Aman "Avcı" Vurma Beni!!!

Valla bu "Avcı" bu sene çok vuracağa benziyor, Beşiktaş'ın aksine Galatasaray tabiri caizse dün taş gibi bir takıma yenildi, futbol olarak Beşiktaş'tan çok da farklı bir futbol ortaya koyamayan Galatasaray'da Baroş'un kendini gönderilme dedikodularından sıyırıp oyununa bakması lazım keza birçok kişinin aksine ben Baroş'u çok beğenen futbol severlerden biriyim. Çok uzun yazmayacağım ama ben Galatasaray'ın çok birşey kaybetmediğini keza daha birçok takımın canını yakacağını düşündüğümü söylemek istiyorum. Ve bu sene bu İBB takımının şampiyonluk play-off'unun çok uzağında kalmayacağını düşünüyorum. 

 
Toplam blog
: 14
: 317
Kayıt tarihi
: 10.02.11
 
 

1980 yılında İstanbul Üsküdar'da doğdu. İlk ve orta öğrenimini bu bölgede bulunan okullarda tamamlad..