Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Şubat '07

 
Kategori
Haber
 

Amillia

Amillia
 

Amillia, çabuk iyileşen savaşçı anlamına geliyormuş. O minicik ayaklara sahip bebek şimdiye kadar emsallerinin asla başaramadığı bir şeyi başararak ismini hak ediyor ve adını tarihe yazdırıyor. Haberi bugün gazetede gördüm ilk kez. Birinin avucunun içinden görünen o minik ayaklara inanamadım önce. Hikayesini okuyunca gerçekten umut doldu içim. Böyle bir şey ki; buna mucize deniyor hala yaşanabiliyor demektir bu. Bir tek bu kadar minik bebeklerin yaşayabilmesinden bahsetmiyorum. Hayatta her an herhangi bir konuda bir mucize olabilir hissi uyandırdı ben de.

Umut doldum dedim ya, o minicik ayakların hala yaşama devam ettiğini öğrenince bir çok sıkıntım uçup gidiverdi. O yaşamayı başardıysa, 21 hafta 6 günlük doğup yaşamayı başardıysa daha neler başarılmazdı ki. Şansın da etkisini unutmamak lazım. Ancak bir şeyi çok istersek ve bunun için yeterli özveriyi de verirsek başaramayacağımız şey olmazmış gibi geliyor bana. İstediğimiz şeyler olmuyor deyip vazgeçersek, direnmezsek, Amillia'nın başardığını asla başaramayız.

Amillia umutsuz insanlara iyi bir örnek olur inşallah. Çocuğu olamayan ya da olup da erkenden kaybetme riski yaşayanlar da umutla dolsunlar. Amillia yaşayabildiyse sizin bebeğiniz de yaşayabilir. Vazgeçmeyin sakın. Belki siz de Amilia'nın annesi gibi ona aylarca dokunamayacaksınız ama olsun bir gün sağlıklı bir şekilde kollarınıza geliverecek olmasını hayal edin yeter.

Nice Amillia'ların yaşaması ve bize umut vermesi dileğiyle...

 
Toplam blog
: 144
: 2928
Kayıt tarihi
: 30.10.06
 
 

İzmir Cumhuriyeti'nde yaşıyorum... Sarmaşık Sanat Atölyesi'nde ebru sanatı ile uğraşıyorum. En es..