Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ekim '17

 
Kategori
Güncel
 

Ampute Milli Takımı Oyuncusu Barış Telli ve Hülya Avşar

Ampute Milli Takımı Oyuncusu Barış Telli ve Hülya Avşar
 

 
Avrupa Şampiyonu olan Ampute Futbol  Milli Takımı oyuncumuz Barış Telli ve Hülya Avşar ile ilgili haberi birçoğunuz okumuşsunuzdur.
 
Henüz görmemiş olanlar için değinelim; Barış Telli, 2014 yılında Yetenek Sizsiniz çekimleri için Ankara'da bulunan Hülya Avşar'a ulaşıyor ve sporcu olduğunu, proteze ihtiyacı olduğunu söylüyor.  Hülya Avşar, Barış'la hemen ilgileniyor ve ihtiyacını karşılıyor. Sonrasında da kendisine maddi manevi desteklerini sürdürüyor.
 
Bahsettiğimiz bu gelişmeler olduğunda yıl 2014 ve yine aynı yıl Barış, proteziyle katıldığı ilk atletizm yarışında, 14. Hülya Avşar Tenis Cup turnuvasında birinci oluyor. Sanırım hiçbirimiz Barış'ı bu haberle tanımadık, ya da bu haberle hatırlamıyoruz. (Utanalım mı, bence evet)
 
Ancak, o gün ödül töreninde konuşan Hülya Avşar'ın "Bakanlara saygı duymuyorum" başlıklı demecini muhtemelen hatırlarız. Nitekim ben de, haber arşivini irdelerken bu demeci hatırladığımı fark ettim. Hülya Avşar'ın bir konuşmada bakanlara saygı duymadığını söylediğini hatırlıyordum evet, ancak nedenini hatırlamıyordum. Belki o zaman bile nedenini önemsememiş, medyatik bir açıklama yaptığını düşünmüş ve üzerinde durmamıştım. (Utanmalı mıyım, bence evet)
 
Gelin, o gün Hülya Avşar'ın tam olarak ne dediğine bir bakalım:
"Barış’ın bugüne kadar harcadığı zamana üzülüyorum. Çok başarılı bir gencimiz. Tabii ki Spor Bakanlığı’nın yapması gereken bir destekti benim yaptığım. Çünkü Türkiye adına yarışıyor, Hülya Avşar adına değil. Ama bakanlarımız bunların dışında her şeyle ilgilendikleri için bu detayları kaçırıyorlar.
Bu yüzden hiçbirine saygı duymuyorum. Ve duymayı da düşünmüyorum. Yeni gelen Spor Bakanımız sağ olsun, Hülya Cup ödül töreni için telgraf göndermiş. Gerçekten çok şaşırttı beni. Bu yeni bakan detaylara önem verecek gibi.
 
Evet, açıklamanın tam metni bu. Ve Hülya Avşar'ın medyatik bir üslup kullanarak dikkat çekmeye çalıştığı konu kendi reklamı, yeni single'ı vs. değil, sporcuların sıkıntılarıyla yeterince ilgilenilmemesi. 
 
Ve yıl 2017. Birçoğumuzun, varlığından dahi ancak Avrupa Şampiyonu olduğunda haberdar olduğumuz Ampute Futbol Milli Takımımız oyuncusu Barış Telli ile ilgili küçük bir araştırma ile Hülya Avşar'ın desteği ortaya çıkıyor ve bu destek gazetelere yeniden haber oluyor. 
Bu yardımın, Hülya Avşar tarafından değil de Barış tarafından açıklanmış olması ise olayın başka bir güzel boyutunu oluşturuyor.
 
Hele de böyle bir zamanda; sanatçıların, ünlülerin attıkları her adımı, yaptıkları her iyiliği pr çalışmasına ve show'a dönüştürdükleri bu zamanlarda, Hülya Avşar'ın yaptığı iyiliği uluorta duyurmaması ve bu iyiliğin sonucunda başarıdan başarıya koşan bir sporcunun gelişimine vesile olmuş olması her yönüyle takdire şayan. 
 
Tüm sanatçılara örnek olması dileğiyle...
 
 
Toplam blog
: 10
: 739
Kayıt tarihi
: 30.09.17
 
 

Edebiyatsever, sanatsever, mizahı da sever, hatta bazen politika bile sever bir mühendis. ..