Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ağustos '17

 
Kategori
Anne-Babalar
 

Ana Yüreği

     Ben çok koca yürekli anneler gördüm.Anne acıyo dediğinde evladına batan iğnenin sancısını yüreğinde hisseden anneler gördüm.Geceleri sabahlara baglayan,uyumayı unutan anneler gördüm.Gözyaşının yanaklardan değil yürekten süzüldüğünü gördüm.

      Korkarak bakmak ne demekmiş onu gördüm.Yavrusunun ateşi yükseldiğnde cehennem ateşinde yanıyormuş gibi yanan anneler gördüm.Umut nedir,umutla bekemek nedir,gözün hiçbir şey görmemesi nedir,işte o gözleri gördüm.

       Beklemek nedir, yarını beklemek ya sabah olmazsa diye korkmak nedir ben bunları o koca yürekli annelerin gözlerinde gördüm.

 
Toplam blog
: 7
: 95
Kayıt tarihi
: 26.03.14
 
 

Kamu Yönetimi Lisans  ve Adalet MYO mezunuyum. Futbolu seven ve takip eden yazmaktan keyif alan s..