Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mayıs '10

 
Kategori
Deneme
 

Anadolu gibi sevgili...

Anadolu gibi sevgili...
 

Görseller...


Ne şiir satırlarıdan nede en güzel melodilerdeki gibi bir sevda istiyorum sevgili.
Yalın ve basit..Sadelik koksun. Hayatımdaki anlatılmazlığım olsun.

Günlük okula gidiş geliş yürüşleri yahut çayla simit kaçamağı gibi

Sabah uyandığımda ilk aklıma düşen ve gece rüyamda hep seni görmek gibi bir sevda istiyorum sevgili.
Yüreğin derinliklerinden çoşkuyla gelen.

Özlediğimde seni ilk defa elini tutma heyecanı gibi iliklerimde
Yalnız olduğumda yarattığın boşluğun korkusu gibi

Her attığım adımı habersiz ve gecen zamanı bilinçsiz yaşamak isityorum seninle sevgili

Belediye otobüsünde ayakta konusarak gitmek
veya 23 nisanda elele tutuşup çocukların neşeli hallerini izlemek gibi.


Sevdama ismini koyan sensin sevgili, nefesinin gel gitleri ile yaşayan.

O en güzel gecelerimizde yıldızlara ulaşmak değil
Aynı yıldıza seninle bakmaktır derdim.

işte sevgili

yazarken hep bir kelime
ama/sesimi kattığımda
okuması/
milyarlara dağılan kristal parçalarının
her birinde bir gökkuşağı barındıran
kutsal olan tüm renklerin varlığıyla
"Anadolu " tadında sevda istiyorum.


 
Toplam blog
: 19
: 454
Kayıt tarihi
: 27.04.10
 
 

9 Eylül Üniversitesi Bilgisayar programlama öğrencisiyim. Bir Yazılım firmasında çalışıyorum. İçimde..