Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ekim '16

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Anılarda yalnız kalmak...

Anılarda yalnız kalmak...
 

 

 

Gidişin çok aniydi, beklenmedikti;

öldürmedi ama adeta ölüme denkti…

İşte tam o zaman;

yaşanmış ya da yaşanacak her şey

seninle birlikte elimden kayıp gidiverdi.

Köşe bucak saklanmış bir mektup,

kullanılmamış şehirlerarası bir otobüs bileti,

ve de sararmış bir vesikalıktaki gülümsemendi bana kalan.

Bir de izler kalmıştı senden geriye,

ne yaparsam yapayım bir türlü silemediğim İZler;

bıçak kesiği gibi derin, kimsenin göremeyeceği kadar gizli,

bazen içten içe sızlayan, bazen ölümcül bir sancıyla kanayan İZler...

Yani hiç kolay olmadı senden sonraki duygularımla baş etmek.

Yıllar geçip giderken,

yaralarıma hep zamanı sürdüm ilaç diye, bir de AŞKı..

Evet aşk!

Yaşadıkça öğrendim ki:

”Acılar aşktansa eğer, teselli yine AŞKtaydı.

Sevgili gitse de geriye aşk kalıyor, aşkın özü kalıyordu

Önünde sonunda AŞK benimdi

ve aşk bana kalan en büyük hazineydi..."

O yüzden öyle sahiplendim ki AŞKı,

sen gittikten sonra da sırtımı hep O'na dayadım ben.

Oysa zaman en derin duyguları bile öğütüyor çaresiz!..

Olur mu, oldurabilir miyiz??

“Ben seni unutmasam ve korusam AŞKı yaşadıkça;

sen de beni yalnız bırakmasan anılarda,

yaşadıkça, yaşadıkça..."

***

 
 
Toplam blog
: 247
: 1493
Kayıt tarihi
: 29.01.08
 
 

Antalya ve Akdeniz aşığı bir öğretmenim. Bol bol okurum, blog yazarım, şiir yazarım. Yazdıkça ve ..