Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Kasım '12

 
Kategori
Parti
 

Ankara, 2013 ve Yeni Yıl Ruhu

Ankara, 2013 ve Yeni Yıl Ruhu
 

yeni yıl


Her yıl bu zamanlar havaların soğuması ve Ankara'nın grileşmesiyle içimizi yeni yıl heyecanı kaplamaya başlıyor... Caddelerin, alışveriş merkezlerinin ışıl ışıl olması ile yeni yıl programları yapılmaya başlanır. Her yıl bilirsiniz arkadaş grupları birbirine sorar, onlar nereye gidiyor, siz nereye gidiyorsunuz muhabbetleri gittikçe sıklaşır :) Kasım başında mekanlar çalışmaya başlar, sanatçılar belirlenir, programlar hazırlanır...  Şahsen şimdiye kadar "işte budur!" diyebileceğim bir yılbaşı geçirdim diyemem. Uzun saatler yemekli programları pek sevemiyorum. Bakalım bu yıldan ümitliyim net bir bilgi olmamakla beraber çok büyük ve orjinal bir konsept gerçekleşecekmiş diye duydum :) Hevesle bekliyorum... 2013 bana neler getirsin diye her yıl yaptığım geleneksel listemin başında elbette sağlık mutluluk başarı ilk 3 sırada ama bu yıl Ankara da eğlence anlamında kendini aşsın, Türkiye hatta Dünya çapında isimler ve markalarla dev etkinlikler, partiler, organizasyonlar olsun olsun olsuuun istiyorum... 
 

 
Toplam blog
: 22
: 710
Kayıt tarihi
: 12.04.11
 
 

Ortadoğu Teknik Üniversitesi Sosyoloji Bölümü mezunudur. Stratejik planlama, kurumsal iletişim, p..