Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ekim '15

 
Kategori
Güncel
 

Ankara'nın freni patladı..

Ankara'nın freni patladı..
 

Ya Japonya' da olsaydı...


Ankara'da yaşadığım yıllarda..  

Ankara ile böylesine ilgili olmadığımı düşündüm bir an.

Ne de olsa evim barkım, sevdiklerim  sevenlerim, belki de seveceklerim. 

Ankara'da var diye belki ..

Kimbilir.. 

Şimdi uzaklarda olsam da.

Ankara benim yarim.

Çankaya'sı,  Ulus'u,  Cebeci'si, Hal'i,  Dikimevi..

****

Ahhh!   Cebeci, Dikimevi..  Ne günah  ettiniz de 11 kişiye   mezar oldunuz?

Demiyorum.

Düz yolda  frenini kontrol edemeyen, "yedek sistemi"  bile olmayanların kölesi mi oldunuz da.

Demiyorum.

Diyeceğim şu ki.

Dandik "fışkıyesini" kimlerin  kırdığını merak eden kişinin.. 

Örn; Japonya'da yaşadığını düşünürsek..

 

Gülriz Yiğit

 
Toplam blog
: 258
: 1033
Kayıt tarihi
: 10.08.08
 
 

Ankara'da doğdum. Balıkesir'in  ilçesi Ayvalık'ta yaşıyorum. TSM ve  tiyatronun biraz da olsa toz..