Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Haziran '15

 
Kategori
Şiir
 

Anladım sen haklısın

Anladım sen haklısın
 

Alıntı


Yük olunca ayrılık bakılmazmış hiç yüze
Demek görmek imkansız yoksa düştüm mü gözden?
Direnç bulmuş gayrılık seçip durma geç söze
An aşımı, ruh cansız yoksa düştüm mü gözden?
 
Dönüp sordum dermişim derinde sen saklısın
Neden olan benmişim anladım sen haklısın!
 
Gönlüm oyup oyuktu çok bekleyip durmuştum
Sevdam sana büyüktü kalp tekleyip sormuştum
Say ki, kurda kuş idim muamması diz boyu
Gücün kadar gitmiştim? Birde dedin, iz koyu!
 
Dönüp sordum dermişim derinde sen saklısın
Neden olan benmişim anladım sen haklısın!
 
Ters köşe mi yapmıştım mana temel eşikte
Yol gösterdin, sapmıştım onmaz, emel beşikte
Hepten meşakkat sözün sapak gelmişse yollar 
Yaş mı gözünde hüzün beni dilmişse sollar?
 
Dönüp sordum dermişim derinde sen saklısın
Neden olan benmişim anladım sen haklısın!
 
http://www.edebiyatevi.com/yazi/150061_anladim-sen-haklisin.html
 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..