Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Aralık '11

 
Kategori
Şiir
 

Anlamaktan öte..

Ağlarkende güçlü olabirim ben!
Nefret edebilirim yine de.
Laylaylom da geçebilir hayatım.
Ağlarkende sevebilirm seni.
Maide boğulurken gözlerim,

Acıdan kıvranırken, yok olurken kalbim,

Kimselere belli etmeye de bilirim.

Tan vakti geldiğin de
Anlamasan da, hissetmesende karışabilirim yokluklara.
Nihayet doğduğunda güneş dalarım sensizliğe.

Ölümden beter bir yalnızlığın,
Tehlike kokan, karalara bürünmüş
Evide olabilir kalbim.

Yine de sevebilir de seni.
Aşkını öldürmeden yaşatır kuytu bir köşede.
Şaşma sevgilim,
Anlamazsiın da, uğraşma boşuna.

Ben olamadım hiç sen gibi.
En nihayetinde gittim kalbinden, unuttum da seni.
Nice yeni sevdalara yelken actim.
İstediğin buydu ya sevgilim, başarın!
 

 
Toplam blog
: 112
: 512
Kayıt tarihi
: 05.08.10
 
 

Yazarım, çizerim... Hayalperestin önde gideniyim... Uykuya aşka aşık olduğumdan daha çok aşığım....