Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mayıs '09

 
Kategori
Deneme
 

Anlatamadıklarımız

Anlatamadıklarımız
 

Yaşantımızda öyle anlar vardır ki ; anlatmak isteriz ancak bir türlü anlatamayız... Sözcükler yetersiz kalır... Boğazımıza bir şeyler düğümlenir... Kalırız öylece olduğumuz yerde... Ellerimiz, yüz mimiklerimiz devreye girer... Bazen gözyaşlarımız, bizden habersiz yanaklarımızdan süzülür nazlı nazlı... Duygularımızın yoğunluğunu taşımakta güçlük çeken yüreğimize doğru.... Bazen yüreğimiz çok acır... Bazen de mutluluktan kanat takıp havalanır... İşte o anları, ANLATAMADIKLARIMIZI ;

ORHAN VELİ ne güzel dile getirmiş dizelerinde...

ANLATAMIYORUM

Ağlasam sesimi duyarmısın,
Mısralarımda;
Dokunabilir misiniz,
Gözyaşlarıma, ellerinizle?

Bilmezdim şarkıların bu kadar güzel,
Kelimelerinse kifayetsiz olduğunu
Bu derde düşmeden önce.

Bir yer var, biliyorum;
Her şeyi söylemek mümkün;
Epeyce yaklaşmışım, duyuyorum;
Anlatamıyorum.

 
Toplam blog
: 180
: 771
Kayıt tarihi
: 14.08.07
 
 

Emekli matematik öğretmeniyim... Amasya memleketim... Anneyim... ..