Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Eylül '14

 
Kategori
Deneme
 

Anne terrlikleri terbiye amaçlı kullanılan bir eski zaman silahıdır

Anne terrlikleri terbiye amaçlı kullanılan bir eski zaman silahıdır
 

İki gündür hastanedeyiz yine. Canım annem ve Yasemin im yanımda kaldı gece. Sohbet esnasında konu anne terliklerine geldi. Duydum ki teyzemde aynı taktiği kullanırmış. “Bence bu terlikle hedefi vurma kalıtsalmış” dedim güldük.

Anne terliğini  bir şeye benzetsem diye düşündüm.  Nasıl bir kelime anlatır ki ama doğru kelime  anne silahı  olmalı. Kesinlikle savunma silahı  değil, anne silahı. Annem de kullanmasını nereden öğrendi , eğitimini nereden aldı bilemem. Yalnız attığında hedefi vururdu, vuramasa da bir şekilde silahı geri yanına dönerdi.  Kardeşimde bende O nun hiç tokatını ve dayağını yemedik ama çoğunlukla yaramaz kardeşime attığı arada benimde hedef olduğum terlikler çoğunlukla isabet etmiştir.

Kesinlikle hangi bünyeye uygulanırsa uygulansın kimyasal tepkimeye girmeyen uygulandığı organda noktasal geçici acılar veren bir eşyadır. Belirli yükseklikte uçma kabiliyeti vardır. Her alışveriş merkezinde  bulunur ve herkesin genelde alım gücüne uygundur. Alış ve satışı kesinlikle serbesttir. Genelde annelerin tercih ettiği ayağa giyilen ve ruhsat gibi yasal belgelere ihtiyaç duyulmayan kullanımı kolay bir silah da diyebiliriz. Binlerce metre  mesafeden nokta atışı yapabilen silahları üreten insanoğlunun, genelde dişileri tarafından amacı dışında da  kullanılabilen ev eşyalarıdır.

Çizgi filmlerde gördüğümüz o silahlardan bile hızlı çekilir. İşinin erbabının elindeyse isabet oranı oldukça yüksektir. Ama  savaştan çok terbiye amaçlı kullanılan bir eski zaman silahıdır.

İlk defa çocukluğumda uçarken havada gördüğüm mavi bumerang odur.

Annemin bu silahı Rocky  den bile daha güzel kullandığını ve hedefini tam 12 den vurduğuna şahidim. Gözümle birkaç defa gördüm bizzat kardeşim üzerinde tatbikatı yapılmıştır.

Tahrip gücü saatteki hızına ve hedefe olan uzaklığına bağlı olarak değişen oyar başlıklı bir silahtır ve anne illa ki kızdırılacaksa aradaki takip mesafesi korunmalıdır. Bir de  işin komik tarafı şu; annem terliği fırlatır atar  ve birde zavallı kardeşime “ o terliği çabuk bana getir” derdi. O terlik can acısı yaşayan kardeşim veya benim tarafımdan mutlaka geri götürülürdü.

Şimdi bu terlik konusu nereden çıktı diyeceksiniz belki de. Ben de yedim o terlikten zamanında.

Sizce çocukken  o terlikten yemeyen ve hedefi 12 den vurmayan anne var mı ? 

 
Toplam blog
: 146
: 762
Kayıt tarihi
: 02.05.14
 
 

İnsanları ve yaratılmış tüm canlıları severim. Yazmak amatörce de olsa hayatımda bir süredir var...