Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Alyoşa-Sevmek Güzeldir.

http://blog.milliyet.com.tr/alyosacan

20 Şubat '09

 
Kategori
Öykü
 

Anne

Anne
 

CAN ANNELERİMİZ


Merhabalar Sevgili Arkadaşlarım,

Bu gün sizlerle bir öyküyü paylaşmak istiyorum.

Bu öykü yazısını bana sevgili arkadaşım Zirve (Özden Hanım) gönderdi, bende kendisinden izin isteyip öyküyü sizlerle paylaşmaya karar verdim.

ANNELERİMİZ;

Hala sizinleyse lütfen ona sıkı sıkı sarılın.

Annen;

Sen 1 yaşındayken seni elleriyle besledi.
Sen ne yaptın bütün gece ağlayıp onu uyutmadın.

Sen 2 yaşındayken sana yürümeyi öğretti.
Sen ne yaptın yürüyünce odadan kaçtın.

Sen 3 yaşındayken sana özel yemekler hazırladı.
Sen ne yaptın, tabağı masanın altına döktün.

Sen 4 yaşındayken eline rengarenk kalemler tutuşturdu.
Sen ne yaptın, duvarları bu kalemlerle boyadın, karaladın.

Sen 5 yaşındayken sana cici kıyafetler aldı.
Sen ne yaptın, gittin üstünü çamurladın eve geldin.

Sen 6 yaşındayken okula kadar seninle yürüdü.
Sen ne yaptın ben okula gitmem diye tutturdun.

Sen 7 yaşındayken sana bir top hediye etti.
Sen ne yaptın o topla gittin komşunun camını kırdın.

Sen 9 yaşındayken sana dua öğretti.
Sen ne yaptın bir süre sonra hepsini unuttun.

Sen 11 yaşındayken seni arkadaşlarınla sinemaya götürdü,
Sen ne yaptın, 'Sen bizimle oturma' dedin.

Sen 12 yaşındayken zararlı TV programlarını izlemeni istemedi.
Sen ne yaptın, o yokken hepsini izledin.

Sen 19 yaşındayken o senin okul masraflarını karşıladı.
Sen ne yaptın, ondan utanıp arkadaşlarını tanıştırmadın.

Sen 21 yaşındayken, iş hayatıyla ilgili sana fikir vermek istedi.
Sen ne yaptın, 'Ben biliyorum Anne' dedin.

Sen 22 yaşındayken, kep giyme töreninde sana gururla sarıldı.
Sen ne yaptın, O anda Avrupa seyahatleri için ondan para istedin.

Sen 25 yaşındayken, senin düğün masraflarına karşın çok mutlu oldu.
Sen ne yaptın, dünyanın bir ucuna taşınıp ondan uzaklaştın.

Sen 30 yaşındayken bebek bakımı hakkında sana bilgi vermek istedi.
Sen ne yaptın, 'Bunlar çok ilkel artık, böyle olmuyor' diye sert çıktın.

Sen kırk yaşındayken, seni arayıp akrabanın doğum gününü hatırlattı.
Sen ne dedin, 'Anne işim başımdan aşkın' sonra ararım dedin.

Sen 50 yaşındayken, o çok hastalandı, hafta sonunda onu görmeye gittiğinde çok mutlu oldu.
Sen ne dedin 'Anne çocuk gibisin artık' dedin.

Derken, bir gün Annen öldü.

O güne kadar onun için yapmadığın ne varsa aklına geldi.
Kalbine bir yıldırım düştü, için yandı, için acıdı, üzüldün, yıkıldın.

Son söz;

Anneniz hala sizinleyse, lütfen onu her zamankinden daha çok daha çok sevin.

Not:Yazıda Babadan konu edilmediği için böyle yazmak durumunda kaldım.
Not2:Bir dahaki yazımda aynı konuyla ilgili bir hikaye anlatacağım ve sizlerle paylaşacağım.

Hepinize sonsuz ve sorunsuz günler diliyorum.

Sevgiler,

Hülya/Alyoşa, Sevmek güzeldir.

 
Toplam blog
: 227
: 1770
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İzmirliyim, okumayı, yazmayı, gezmeyi çok seviyorum. Daha ne olsun. Sevgiler...