Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mayıs '08

 
Kategori
Güncel
 

Anneciğim

Anneciğim
 

Muhteşem bahçemin güzel çocuklarından bir tanesi:) Foto: Fikret


Oğlum Adnan'ın annesine olan duygularını ben kendi anneme burda ifade ettiysem onunda burada olmasını çok istedim. Adnan'ımın sözleri;

ANNECİĞİM
Anne bu şiiri hatırladın mı? Senin için anasınıfında okumuştum şimdi buraya yazıyorum.

Anneciğim seni ben
Çiçeklerden yemişten
Sarı saçlı bebekten
Canımdan çok severim

&&&&&&&&&&&&&&&&

Gitme hep yanımda kal
Beni kollarına al
Pembe gülden daha al
Yanağından öperim


Anne halay çektiğimizi de hatırlıyor musun? Anasınıfına giden arkadaşlarımın hepsinin annesiyle beraber çekmiştik o zaman çok eğlenmiştik birde defile yapmıştık hatırladın mı? Şimdi hatırlamadıysan hatırlatmış olurum değil mi?
Bu arada tüm anneler benim adım Adnan sizin hepinizin anneler gününü kutluyorum. Ve ailem sizi çok seviyorum.

İşte böyle:) Sadece aracı olmak istedim. Ama en kısa zamanda MB'un bir üyesi olması için uğraşı içinde olacağım. Tekrar herkese iyi günler diliyorum, sefa ile kalın. Fiko'ca
 
Toplam blog
: 31
: 853
Kayıt tarihi
: 29.04.07
 
 

Ülkesinin gençlerine eğitim vermeyi bir fırsat bilip bu yolda üniversitede çalışmalarıma devam eden ..