Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mayıs '19

 
Kategori
Anneler Günü
 

Anneler Gününe Şiir

Analar Günü saygı ve hürmetlerimizle kutluyor, başta kahraman şehitlerimizin acılı annelerinin bu günlerini saygıyla kutluyor ve ellerinden hürmetle öpüyoruz. Onların acılarını paylaşıyor ve de Yüce Mevla’dan tüm yüreği yanan Şehit Annelerine sabırlar diliyoruz.

Şiirimizde Anneleri işlerken bazı şairlerimizden örnekler verdim.  Bu kez ANALAR adını taşıyan kısa ve özlü bir şiirimi sizlerle paylaşmak istiyorum. Yorumu siz değerli şair ve yazar arkadaşlarıma bırakıyorum.

ANALAR

Analar analar şefkat dolusun
Barışta yağmur, savaşta dolusun
Kimsede bulunmaz sendeki sevgi
Benim gözlerimde Anadolu’sun

Ayşe’sin, Fatma’sın, Nene Hatun’sun
Bal özünde petek, ak – pak durusun
İyilik perisi pamuk prenses
Seni kem gözlerden Allah korusun

Analar analar sevgi dolusun
Benim gözlerimde Anadolu’sun (2)

                              Abdülkadir GÜLER
Eylül Sonrası  / Şiirler  Söke Cumhuriyet Matbaası   2016
 

 
Toplam blog
: 2227
: 832
Kayıt tarihi
: 27.06.09
 
 

1946 Mardin ili, Kızıltepe ilçesi'nin Esenli köyünde doğmuştur. İlk ve ortaokulu Kızıltepe'de bit..