Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mayıs '20

 
Kategori
Anneler Günü
 

Anneler Günü Kutlu Olsun

“Cennet anaların ayakları altındadır”

                         (Hz. Muhammed (sav))

Bugün anneler günü

Ne mutlu anne olup sevincini yaşayanlara

Ben de

Bütün içtenliğimle anneler gününü kutluyorum

Tüm anne olup anneliği doyasıya yaşayanlara

Kutlu olsun bu günümüz

Bu arada

Başta annem olmak üzere

Bu dünyadan göçmüş tüm annelere

Tanrıdan rahmetler diliyorum

Ve şunu söylüyorum

Bu dünyada en kıymetli olan annelerdir

Onların kıymetlerini bilelim

Daima ve daima

Onların hizmetinde olalım

“Ih” bile demeden

Çünkü canlarım onlar olmasaydı

Bizler olmazdık

Onlar bizi dünyaya getirdiler

Bizi koyunlarında büyüttüler

Eğittiler okuttular meslek edindirdiler

Her türlü zahmeti çektiler bizim için

Ama bir kez bile “ıh” demediler

Ne mutlu onlara

Ne mutlu bizlere

Ne mutlu annesi yaşıyor olup da

Bugün ona sarılıp

Ellerini samimiyetle öpüp başına koyabilenlere

Ne mutlu

Ne mutlu

Ne mutlu canlarım ne mutlu

Ne der bir özlü sözümüz

“Ana gibi yar Bağdat gibi diyar bulunmaz” değil mi

Anası yaşıyor olanlar bunun kıymetini bilsinler derim

Diğerleri

Bol bol rahmetle ansınlar anacıklarını canlarım

Ben

Anamı gözümün önüne getirip ellerinden öpüyorum

Ve bolca rahmet diliyorum Tanrımızdan

İnşallah mekânı Cennetin en üst katında olur diye

Dilekte bulunuyorum Tanrıdan defalarca

İnşallah

İnşallah

İnşallah Tanrım inşallah

Bir şiirimden bir kıta alıyorum aşağıya

“ KÖYDE BİR ÇOCUK

Ağlayan çocukları

Titrek elli ihtiyarları gördüğünde

Çoğu zaman ağladı onlarla ulu orta birlikte

En çok da bir kadın için ağladı

Yeterince gün görmeyen anacığı için

Karanlık saçak altlarında için için ağladı

… “

(Halil Güven-Mavi kanatlı Kuş)

Anneler günü

Tüm annelerimize kutlu olsun efendim

 

Yüzünüz hep güleç olsun canlarım

 

 

 

 

.

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..