Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mayıs '08

 
Kategori
Anne-Babalar
 

anneler günü

Anneyim ben..2001´den beri.

Akademik kariyer yıllarım boyunca anneliğimi hep erteledim. Bilseydim bu kadar güzel olduğunu evliliğimden sonraki o sekiz yılı boşa harcamazdım. Şimdi ilköğretime başlayacak çocuklarım genç kız olurlardı. İkiz anneliği muhteşem bir duygu. İyi ki ikiz doğurmuşum.

Çocukları bu kadar çok seven bir kadının (ben!) anne olması gerekti. Ben de anne oldum geç olsa da. Çocuklarım oluncaya kadar benim için "anneler günü" annemin günüydü. Artık ben de anneyim.

2001´de iki embriyo içime birer minik baloncuk halinde transfer edildiğinden beri anneyim. Bir hastanede ekranda gördüm bana gelişlerini. Ellerimi hemen onların bulunduğu yere koydum ve "hoşgeldiniz" dedim. Dünyamdaydılar. Genelde pozitif biri olarak görüldüğüm için eşim ve çevremdekiler pek inanmadılar onların bende kalacağına. Ama işte şimdi dünyamdalar. Anneliğimi o bana geldikleri ilk anda hissetmiştim. Anne olduğumdan beri de hasta olacaklarını hissederim, bana ihtiyaçları olduğunu hissederim, bir terslik olduğunu hissederim ve hisederim daha birçok şeylerini..

Annelik

Sevgi,

Sevinç,

Aşk,

Fedakarlık,

Koşulsuz sadakat,

Gülen yüz, melek kalp

demek..

Benim günüm, annemin günü, ikiz annelerinin günü, üçüz annelerinin günü, tüm annelerimizin günü kutlu olsun..

[Alıntı] www.ikizanneleri.net

 
Toplam blog
: 8
: 607
Kayıt tarihi
: 01.05.08
 
 

İkizannesiyim, akademisyenim.. Buraya ne yazacağımı tam olarak bilmesem de sitemde de konuştuklarımı..