Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mayıs '12

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

ANNELİK KARİYERİ

ANNELİK KARİYERİ
 

Avuçlarımın arasındaki öğretmen


Anne bütün insanların neden göbek delikleri vardır?

!…? Çünkü bebekler anne karnındayken yemek yiyebilsin diye. Bebek göbeğinden çıkan ip gibi bir şeyle annesini karnına bağlıdır, anne yemek yiyince bebeğe de oradan yemek gider. Bebek doğduktan sonra bu ipe ihtiyaç kalmaz, doktorlarda ipi kesip göbeğine düğümler.

Benim karnımda da bebek var mı Anne

Yok kızım.

Ne zaman olacak

Büyüdüğünde birisini çok seversen ve ikinizin bir çocuğu olmasını istediğiniz zaman.

Anne bak ne yaptım.

Bence güzel olmuş, sen ne dersin? Beğendin mi? Önemli olan senin beğenmen.

Evet Anne beğendim.

Üç sene önce kızım üç yaşındayken not almıştım bu konuşmayı. Devamını yazmak bugüne kısmet oldu.

Bir kadın hangi kariyeri yaparsa yapsın, hangi başarıyı elde ederse etsin hiç bir şeyden anne olmak kadar tatmin olamaz. Annelik bir kadın için ömür boyu süren bir kariyerdir.

Çocukların bize eksiklerimizi tamamlamak ve bize ihtiyacımız olan bilgiyi vermek için geldiklerine inanlardanım. Sevgili kızıma bana altı yıldır öğrettikleri için, bana ayna olduğu için ve ömür boyu öğretecekleri için teşekkür ederim.

Annelik kariyerinde yürüyen ve aday olan tüm annelerin ANNELER GÜNÜNÜ kutlarım.

NLP uzmanı ve Yaşam Koçu

Arzu Bıyıklıoğlu 

www.arzubiyiklioglu.com

 
Toplam blog
: 521
: 474
Kayıt tarihi
: 24.08.10
 
 

1971 doğumlu Arzu Bıyıklıoğlu uluslararası sertifikalı Yaşam Koçu, NLP Uzmanı, NLP Eğitmeni ve Re..