Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Aralık '12

 
Kategori
Aile
 

Annem babam ayrılmasın çünkü çok üşüyorum

 

“19 yaşında bir genç kızım. Üniversite sınavlarına hazırlanıyorum. Bir de 12 yaşında bir erkek kardeşim var.

Biz 4 kişilik bir aileyiz. Annemle babam bir süredir anlaşamıyorlardı. Sonunda babam evi terk etti.

Bir aydır eve gelmiyor. Biz sofraya artık babam olmadan oturuyoruz. Bunun benim ve kardeşim için ne kadar zor olduğunu bilemezsiniz.

Kardeşim, babam gittikten sonra tamamen içine kapandı. Hiç konuşmuyor. Okuldan gelir gelmez odasına gidiyor.

Annem biz üzülmeyelim diye elinden geleni yapıyor. Babamla sadece hafta sonları ve dışarıda görüşüyoruz.

Eski günleri düşündükçe içim yanıyor.

Ailece hep birlikte olduğumuz günler gözümün önünden gitmiyor. Yaz tatillerini anımsıyorum.

Neşeli günlerimiz artık çok gerilerde kaldı. İçimdeki son umut da bugün söndü.

Kapıyı açtığımda postacı annemi sordu. Sonra da annemin imzasını alarak bir zarf bıraktı. Meğer babam boşanma davasını açmış.

Annem zarfı açtıktan sonra odasına gitti ve kapısını kapattı. Uzun zaman sonra odadan çıktığında ağlamaktan gözleri şişmişti. Anlayamıyorum bir türlü…

Bunca sene birlikte yaşamışlar, neden boşanıyorlar? Ben eski günlerimize dönmek, babamla şakalar yapmak istiyorum.

Akşamları kapı çaldığında 'babam geldi' diye kardeşimle birlikte kapıya koşmak istiyorum.

Yılbaşı gününü babam olmadan nasıl kutlayacağız? Bize kim hediyelerle sürprizler yapacak?

Ben arkadaşlarıma ne diyeceğim?

Size bunları yazarken odam çok sıcak ama ben çok ama çok üşüyorum ve titriyorum. Neden üşüdüğümü de bilmiyorum. Neden devamlı ağlamaklı olduğumu da bilmiyorum.

Keşke kaloriferimiz yanmasaydı da babam yine yanımızda olsaydı. Herhalde bu kadar üşümezdim. En çok da kardeşime üzülüyorum.

Onlar zaman zaman baba oğul birlikte futbol oynarlar, balık tutmaya giderlerdi.

Acaba annemle babamın barışması için bir yol yok mudur? Ben bir şey yapabilir miyim? Bana lütfen yardımcı olun!”

***

Bazı anlar vardır, söz biter ve geride sadece hüzün kalır.

***

Ben bu genç kızın annesiyle babasının tekrar bir araya gelmeleri için elimden geleni yapacağım.

***

Çocuğu olup da boşanmayı düşünenler bir daha düşünsünler olur mu?

***

Her şeyin hayalleriniz gibi olması dileğimle…

Cengiz Hortoğlu

hortogludorduncubakis@gmail.com

http://twitter.com/cengizhortoglu

 

 

 
Toplam blog
: 924
: 4123
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

CENGİZ HORTOĞLU Cengiz Hortoğlu Gaziantep'te doğdu. İstanbul Hukuk Fakültesini bitirdi. Serbest a..