Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Eylül '12

 
Kategori
Şiir
 

Annemin resmi

Biliyorum

Beni doğurdun, emzirdin

Ve doyurdun

Büyüttün bu yaşa getirdin

......................................

Dün otuzbeş yaşındaydım

Başka kadın yıkadı çamaşırlarımı

Ne zaman kaç yaşındaydım

Elbet sen yaptın ilk tımarımı

.....................................................

Bu akşam yine o kadın doyurdu

Bir de torun sana çehrenden

Gözlerinse dargın bana bakıyordu

Kütüphanedeki küçük çerçeveden

....................................................

Kıskanır mısın bir de desem

Dizlerinde uyumuşum dün

Her akşam bir elmasını yesem

Cennetten mi eder beni o gün

Senin ayaklarının altında desem

......................................................

Onu bana alınca düğün

Sen yaptın oysa ben mi desem

Artık sanki biraz üzgün

Bakıyordun o küçük çerçeveden

......................................................

Çocukluğumun penceresi o gözün

Eh be anacım söyle neden

Bana bakar benden daha üzgün

Akşamları çerçevedeki çehren.

19.09.2012

 
Toplam blog
: 38
: 237
Kayıt tarihi
: 27.06.09
 
 

1977 Bursa doğumlu, Ege Üniversitesi İşletme Mezunu evli ve bir çocuk babasıyım. Sanayi köleliğin..