Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Temmuz '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Anti-Aldatma

 

O değil de;

Bugün kendimi apartmanın kapıcısı gibi hissettim. Hatta nerdeyse dairelere çöp toplamaya gidecektim. Sonrasında da ekmek, gazete, süt alabilirdim. Oldu olacak adımı da Feriha koyardık, tam olurdu.

’Artık çıkmıyorum İstiklal'e, sabah Fatma Hanım uyandırıyor... Helva, ekmek, çay... bana onlar bakıyor. Da, mevzu o değil...

İnsanoğlu neden binanın anahtarını yanında taşımaz da her defasında ısrarla başkasının ziline basar. Nasıl bir psikolojidir anlamak zor...

Ya bu böyle sürüp gidecekti, ya kavga edecektim yada kapıyı açmayacaktım... C şıkkını seçtim...Tabii bu her daim c şıkknı seçeceğim anlamına gelmiyor... itiraf edeyim, b şıkkını da kendime çok yakın hissediyorum.

O değil de;

Saygın bir adammış...  zamanında(!) 

Boşanmak istediği karısı başkasını öpmesin diye kadının dudaklarını kesmiş, yemiş. Korkmayın korkmayın, İsveç’te olmuş. 

Bu adamı tecrit falan etmeliler... 

O değil de;

Sağlık Bakanının ’Gözlerin görmediği halde sana iş vermişiz. Daha ne yapalım’ diye çıkıştığı görme engelli Nurullah Mehmedoğlu’nun, normal lise mezunu olmadığı gerekçe gösterilerek, yeni şirket tarafından iş akdinin feshedildiği belirtilmiş. 

Öööleesine aklıma geldi birden, sahi milletvekillerimiz ne mezunuydu?

O değil de;

’Aşka ‘damga’ vuracak yüzük!
Aldatılma paranoyası yaşayanlara müjde! Artık eşinizin evden çıktıktan sonra yüzüğünü takıp takmadığı konusunda düşünmek zorunda değilsiniz.

Bir firmanın ürettiği bu yüzük, takılan parmağa yaptığı baskı sayesinde ‘married’ (evli) yazısını muhafaza ediyor. Böylece kolayca ortadan kaybolabilere de bir çare bulunmuş oluyor.

İnternetten 550 dolara satışa sunulan titanyum ‘anti-aldatma’ yüzüğünün bir ömürlük garantisi de yanında veriliyor.(Kaynak: Milliyet)

Aferin size... zeki şeyler... ahan da artık karada ölüm yok size...

O değil de;

’seni unutsaydım bekler miydim hiç/bir derdime bin dert ekler miydim hiç/şu sonsuz hasreti kalbime koyup/bir ömür boyu ah çeker miydim hiç’

O değil de;

İyi bayramlar.

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..