Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ocak '09

 
Kategori
Mizah
 

Antidepresan T.A.Ş. Magazin Editörü Şükrüye Kayhan

Antidepresan T.A.Ş. Magazin Editörü Şükrüye Kayhan
 

Konuğum Antidepresan T.A.Ş. Magazin Editörü Sayın Şükrüye Kayhan... Söyleyeceği ve yapacağı hiçbir şey beni şaşırtmaz. Kendine özgü biri. Bazen birbirimize çok benzediğimizi düşünürüm bazen de yıldızlar kadar uzak. Güvenilir ve çok keyifli bir dost...

Şükrüye Kayhan kimdir?

Kimi zaman şen, kimi zaman üzgündür. Çokca gülen, bi o kadar da ağlayandır. İlkbaharın coşkusundan çok sonbaharın hüznünü sevendir.

"Kalk gidelim" diyen gönlü ile "şimdi hiç sırası değil"diyen aklı arasında kalmaktan yorulsa da, "herşeye rağmen hayat güzeldir" diyebilendir.

Sigortalılar ve Bağkurlular arasında ne fark vardır?

Geçmişte dış güçler tarafından aralarında öz-üvey gibi suni bir fark yaratılmış olabilir ama şimdi her ikisi de SGK 'nun çatısı altında kardeş kardeş yaşamlarına devam etmektedirler.

Çarşamba gününü diğer günlerden ayıran özellik nedir?

Esma Hanım; böyle sorular sorup, diğer günlerle aramı bozmaya çalışmayın lütfen. Ben bütün günlere eşit mesafedeyim ve aralarında ayrım yapılmasını şiddetle kınıyorum. Gerçekten...

Hergün işe gidiyorsun. Ruhunu hergün hazırlamak zahmetli olmuyor mu?

Bunun da kolayını buldum ben. İşe giderken ruhumu evde bırakıyorum. Böylesi daha pratik oluyor. Benimki gibi kaprisli ruhu olan bütün çalışan kadınlara şiddetle tavsiye ederim.

Neden randevu yerine sadık kalmıyorsun da hanya diye sözleşildiğinde Konya’ya gitmekte ısrar ediyorsun?

Vallahi ben ısrarcı olmuyorum. Bütün suç beni yolumdan alıkoyan martılarda... Hep bir ağızdan "Ne işiniz var Konya 'da. Hanya 'ya gelin Hanya 'ya... Bize gevrek atın, gevrek bulamazsanız çubuk kraker atın, o a olmazsa bi bardak çay ısmarlayın" çığlıklarıyla beni kandırıyorlar...

Çay içe içe karnında çay ağacı çıkmıyor mu?

Varsın çıksın, yeterki çaycılar mutlu olsun. Ben içmessem, sen içmessen, o içmesse nasıl ekmek götürecek çaycılar evlerine ?

Geçtiğimiz günlerde bir karınca gördüm. Kırgındı... Sebebini sorduğumda, senin onu fotoğraflamadığını söyledi. Konuyla ilgili ne söylemek istersin?

İşin aslı onun anlattığı gibi değil. Karınca hanım olayı saptırarak reklamını yapmaya çalışıyor. Avukatıma talimat verdim. Olay hakkındaki hukuki süreci başlatmış bulunuyoruz... Yargıya intikal etmiş bir konu hakkında konuşmak istemiyorum. Son kararı yargı verecektir.

Yağmur ne renk olmalı ve hangi gün yağmalı. Neden?

Yağmur haftanın yedi günü ve gökkuşağının bütün renklerinde yağmalı ki hiç bir günün ve rengin hatrı kalmasın. Ama illa bir tek gün ve renkte yağacaksa bu mutlaka 21 Haziran olmalı ve yeşil... yeşil... yağmalı. Nedeni de gelince...az sonra...

Cesaretli olsan, “iki kişilik yıldız” filminde esas kızı oynar mısın?

İlk defa senin sayfanda açıklıyorum. Çağan Irmak "iki kişilik yıldız" daki esas oğlan rolünü Richard Gere'a teklif etmiş. O da esas kızı benim oynamam şartı ile kabul etmiş rolü. Düşünsene afişlerde Richard Gere ve ben... Sırf bunun için bile oynamaya değmez mi ?

İzmir’li olmak ve İzmir’i yaşamak nedir?

Doğruyu söylemek gerekirse İzmir'li olmanın nasıl bişey olduğunu benim gibi yalancı değil, gerçek İzmir olanlara sormalı...! İzmir 'de yaşayan bir Isparta'lı olarak İzmir'de yaşamaya gelince ;

Her yakasında hayatımdan izler görmektir...

Denizin mavisinde kaybolmaktır her daim...

Martıların kanadına takılıp çığlıklarına eşlik etmektir...

Lila rengi tül olup uçuşmaktır havada...

Konak meydanında kuşlara yem atarken kendini bir anda Kordon' da gemilerle yanyana yürürken bulmaktır.

Alsancak' ta aldığın nefesi karşı kıyıda verebilmektir...

Gevrek-peynire eşlik eden tavşan kanı çayla mutlu olmaktır...

“Bütün kızlar toplandık” şarkısını söyleyerekten sek sek sekerekten “hadi toplanalım” desem, ruhun ne vakte hazır olur?

"Bu feminist bir toplantı mı,sadece kızlara mı açık, hangi ritimde sekilecek, katılım için kıyafet zorunluluğu var mı, çay içmek serbest mi ?" Bu soruların yanıtını almadan vakit konusunda bişey söyleyemezmiş ruhum. Öle diyo...

“Dağlara gel dağlara” diye anons yapılsa topuklu ayakkabılarını giyip koşarak gider misin?

Böyle bir anonsa icabet edeceğim kesin de koşarken topuklu ayakkabılarım ayağımda mı olur elimde mi olur, açıkca pek emin değilim. Ya koşarken topukları kırılırda kamp ateşi etrafında yalınayak dans etmek zorunda kalırsam... Magazin haberlerinde “Flaş...flaş...flaş...Şükrüye Kayhan 'ı yalınayak dans ederken yakaladık..." manşetleri ile yer olmak tam bir rezalet olur...

Son olarak ne söylemek istersin?

Sevgiyle kalınız... Hoşça kalınız...

:) Antidepresan T.A.Ş. Magazin Editörüm Şükrüye Kayhan, iyi ki varsın, iyi ki benim dostumsun...

Ne iyi ettin de geldin... Sefalar getirdin...

http://blog.milliyet.com.tr/Blogger.aspx?UyeNo=794817

http://www.esmakahraman.com/antidepresan-t-a-s-magazin-editoru-sukruye-kayhan/

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..