Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Şubat '09

 
Kategori
Mizah
 

Antidepresan T.A.Ş. Üyesi Cansın Erol

Antidepresan T.A.Ş. Üyesi Cansın Erol
 

Konuğum Antidepresan T.A.Ş. Üyesi Sayın Cansın Erol... Müzikle iç içe yaşayan antidepresan bir dost. Keyifli yazılarıyla takibimde.

 

 

Cansın Erol kimdir?

İdealist,öğretmen bir anne babanın ideallerinden üretilmiş bir çocuk. Pembe gözlüklü bir genç kız. Ölümün kırdığı bir hayatı çocuklarıyla beraber bıkmadan tamir eden usta bir tamirci. Gerçeklerle hayalleri barışık tutmaya çalışan, bir dolu hatalar yapan, sevme inatçısı tuhaf bir kadın. Çocuklarını çok seven, bütün çocuklarıda kendi cocuğu zanneden iflah olmaz bir anne. Ve bıkmadan yüzlerce kez düşüp kırılan pembe gözlüklerini bu yaşta bu devirde hala inatla yerlerden alıp gözüne takan bir insan.

Mutluluk cimri midir?

Gariban mutluluk, cimriliğin ne olduğunu nerden bilsin. Öğrendiyse insanlardan öğrenmiştir mutlaka. Hüzünle zaman, zaman yer değiştirerek gelir gider kendi halinde.

Ütopya ve Etiyopya arasındaki benzerlikler nelerdir?

İkiside çok uzak ve bakımsız.

Sigaranın kaçıncısı içilir?

Benim gibiler bir defa başladımı iflah olmaz. İçilir de içilir.

Rüşvet kapıdan girince ayağa kalkmak gerekir mi?

Hiç rüşvet almadığım için bilemem ama, bu devirde ayağa kalkanların çığ gibi büyüdüğünü görünce hazırola geçesim geliyor.

Sorularım size kinayeli geliyor mu?

Samimiyetle söylüyorum, hayır. Üstelik çok da keyif verdi. Ne kinayeler gördüm insan yoktu, ne insanlar gördüm güzelliklerinden kinayeler bekledim. Bu başka bir deyişti ama sen anlarsın.

Niçin sessiz sedasız?

Kendinizi tanıyor ve bir şekilde ifade edebiliyorsanız gürültülü olmaya ne hacet. Bu devirde zaten o kadar çok sesli sedalı var ki bir de biz baş ağrıtmayalım. Artık sadece sevginin olduğu yerde çenem düşüyor.

Antidepresan T.A.Ş. için düşüncelerini alabilir miyim?

Hepsi birbirinden değerli, kalpleriyle ve beyinleriyle konuşan güzel insan topluluğu. Ve benim gibi vefasız bir dostu bile hala bağırlarına basıyorlar.

"Ahibba şive-i yağmada hebbut eyler adayı" derken hangi adadan bahsedilmiş olabilir?

Büyük ada olarak algılayanların elindeyken, güzel bir soru.

Allah bir yerde, iktidar ve güç kaybı göstermesin. Bir de bakarsınız ki dostlar o insana veya millete ait değerleri talan etmede, düşmanlara bile parmak ısırtırlar.

Leyleği nerede görmek şans getirir?

Benim bildiğim bohçasında bebekleri getirdiği zamanlardı.

Kurtlardan korkup kuşları zincirleyenlere ne denir?

Birbirini ısırmaya gücü yetmeyen ............

Sevgiyi gerektiği gibi ekemeyenler ne biçer?

Vallahi bu aralar kafam bu mevzuda karışık. Bütün bildiklerim öğrendiklerim inandıklarım toz duman. Sevgiyi ekemiyenlerin bizi biçtiğini görüyorum da, sevgiyi ekenlerin sonu ????.

Son olarak ne söylemek istersin?

Sevgili Esma hepsi birbirinden anlamlı güzel söyleşilerini hep okudum. Bana da bu fırsatı tanıdığın için çok teşekkür ediyorum. Ayrıca tanımak açısından soruların çok sıradışı ve güzel. Bu blogda olduğum için bilgilendiğim için ve çok değerli gerçek dostlar tanıdığım için inan mutluyum. İçten, samimi ve gerçek olan herşeyde varım. Bütün Milliyet Blog dostlarına sevgiler
Sevgilerimle

:) Antidepresan T.A.Ş. Üyesi Sayın Cansın Erol; geciklemeli de olsa sayfamda olman büyük keyif.

Ne iyi ettin de geldin... Sefalar getirdin...

http://blog.milliyet.com.tr/Blogger.aspx?UyeNo=1147566

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..