Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Nisan '21

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Arınmanın Adımları 1

Ne güzel bir kelime; arınma. Bırakmak, özgürleşmek, fazladan, yorandan ayrılmak gibi birçok eylemi barındırır. Bıraktığımızın yerine yenisini, fazlanın yerine dengeyi, yoranın yerine huzuru da alırız peşinden.  

 

Arınmanın adımlarını takip etmek süreci keyifle tamamlamamıza yardımcı olacaktır. Her hafta farklı bir adımla arınmayı açıklamaya devam edeceğim.  

 

  1. DUYGUSAL ARINMA 

Yük ve ağırlık veren, yoran duygularınızı tanımlayın. Duyguları doğru tanımlamak önemlidir. Örneğin alınganlık değersizlik duygusundan kaynaklanıyorsa her iki duygu da yüktür. Her şeye alınıyorsanız alınganlık tek başına büyük bir yüktür.  

 

Tanımladığınız duyguları not edin. Bu duyguların ne zamandır sizinle olduğunu da bulun. Zamanı bulmak duygunun sizdeki yükünü de anlamanıza yardımcı olacaktır. Not aldığınız duygularla farklı zamanlarda tek tek vedalaşın. Bir duygu ile vedalaşana kadar devam edin sonra yeni duyguya geçin.  

 

Duygudan vedalaşma için önerilen çalışma; 

“Bana değersizlik veren, hissettiren her şeyi ve herkesi affediyorum, af diliyorum. Değersizlik hissini benimseyip hayatımın parçası yaptığım için kendimi affediyorum. Değersizliği tüm yaratımıyla terk ediyorum. Yerine (dilediğinizi ekleyebilirsiniz) şans, huzur, güven, sevgi ve saygı alışverişi, bolluk – bereket alıyorum. Neşeyle var olmayı seçiyorum.”  

 

Önümüzdeki haftalarda arınmanın adımlarına devam edeceğim.  

Sevgi ve şifayla kalın, 

Ebru Demirhan 

www.ebrudemirhan.com 

@ebrudemirhan.ytm 

 
Toplam blog
: 178
: 43
Kayıt tarihi
: 30.10.18
 
 

Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri, İlkokul Öğretmenliği, Sosyoloji bölümü lisans ve Psikol..