Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Haziran '16

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Arka koltuk boşken şoförün yanına oturan kadının davranışı nasıl yorumlanmalı?

Arka koltuk boşken şoförün yanına oturan kadının davranışı nasıl yorumlanmalı?
 

Valla ben şoför olayım aklıma başka şey gelir “Bu kadın o tip kadınlardan”

Ama ben konunun bu kadar basit olmadığını düşünüyorum. Yani bu, bunun göstergesi değil. Arkada boş koltuğa otursa hatta yanında eşi dahi olsa aklında başka şey varsa vardır zaten. Bunun bir ölçüsü yok, namuslu görüntüler dahi sizi yanıltmasın.

Ama bu davranış yine de bir şeyin göstergesi. Kafası karışık, bunalımda vs istisnalar dışında bu, özgür bir kadın davranışı.

Ne o öyle arka koltuğa ilişip, başı önünde utangaç tavırlarla (ben kimseye bakmıyorum, kimse de bana bakmasın) sanki ceza evine mahkûm götürüyorsun. Erkek için hadi neyse geriye yaslanıp ağa gibi paşa gibi tavırlarla daha bir gurur okşayıcı ama kadın için gerçekten olumlu görüntü değil. Ya eşinle falan bineceksin ya da böyle binmeyeceksin.

Biliyor musunuz kadının öne şoförün yanına binmesi daha ahlaklı; çünkü hani taksi de olmasa (diğer arabaları düşünürsek) arabaya hatun atmış gibi. Yani taksilerde pek dikkat çekmez ama özel arabalarda şoför ve arka koltukta bir kadın. Ben kadın olayım ön koltuğu binerim, eşi ya da tanıdığı falan zannederler en azından.

Bu bir yana kadın/kız ön koltukta gitmeyi sevebilir. Sıkıcı yolculuğu şoförle muhabbet ederek geçirmek isteyebilir. Bu durum arka koltukta kös kös oturmaktan daha az dikkat çeker. Aklında başka şeyler de olabilir. Bu arada şoförün ne düşündüğü önemli değildir; çünkü bellidir zaten!

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..