Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Şubat '18

 
Kategori
İlişkiler
 

Artık Sevgililer de Sadakat İstiyormuş, Birine Sadakat Göstermek İsteseydim Evlenirdim

Artık Sevgililer de Sadakat İstiyormuş, Birine Sadakat Göstermek İsteseydim Evlenirdim
 

Zaten bu yüzden evlenmedim…

Sevgili dedikse Mecnun’un Leyla’sı değil tabi; manita, hani kırığım var falan diyorlar ya gönül eğleme cinsinden. Değilse Leyla’nın Mecnun’a sadakati bin evliliğe bedel.

İşte bu, yolda bulduklarımız da “Bana sadık olacaksın” diyorlarmış; emrin olur!

La git, kocam mısın ne sadakati, sadakat nikâhla olur!

Biz iki kırık az biraz gönül eğleyek dedik, adama bak. Ha Mecnun’um olsaydın Leyla’n olurdum, yemişim evliliğini bin evlilikten daha sadık olurdum! Sadakatin nikâhı gönülde kıyılır!

Karşılıklıysa yine olur be!

Lakin işte bu tür ilişkiler birbirinden yararlanma esasına dayanır ve asilzadeler tarafından etik bulunmasa da bakma sen aşk kadar değerlidir.

Sadakat mevzuları beni kasar! Sen benim yolda bulduğumsun, gönül eğliyorum!

“Ben gönül eğleyecek biri değilim” Niye küçümsüyorsun?

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..