Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ağustos '10

 
Kategori
Siyaset
 

Artık uyanalım millet!

Artık uyanalım millet!
 

Büyüklerim ve kardeşlerim vallah hep birbirimize düşüyoruz, yaptıklarımızdan birazda utanmayı bilelim yoksa bu devlet, kendimiz yüzünden yıkılıp gidecek. Ayrıca şu yorumu yapan "cemaatler, tekkeler arttı." Bunda suç arayan bir insana gerçekten üzülüyorum. Çünkü Allah İslamı önlemeye çalışan bir toplumu ve insanları çok daha kötü iradelere sokar. Sanki bu konuşanda müslüman değilmiş gibi konuşuyor. Bir devlet ne kadar dinden yanaysa allah uğruna bir şeyler yapılıyorsa allahta o devleti yüceltir her konuda. Kur'anda geçen sözlerden. Sakın bunuda inkar etmeyin. Artık bunu da yaparsanız biliyor musunuz bilmiyorum dinden çıkarsınız. Çünkü islamın şartı, farzı beştir ve bu farzları inkar edenler dinden çıkar bunu kesin olarak söyleyebilirim.

Gelelim diğer bir başka konuya. Şu referandum yüzünden ve diğer geçmiş siyasi şelerden herkes biribirine girer oldu. Ya sizin hiç aklınız yok mu? Allah size akıl vermiş. Bu evet hayırı yapanların yarısından fazlası eminim ki hiç gidipte internetten tarafsız olan bir siteden neler var neler yok araştırmadan oy kullanacak. Herkes takılmış bir partiye, o bunu yapıyor, o şunu, yazıklar olsun gerçekten. Hepimiz aynı devletin insanı değil miyiz ki böyle davranıyoruz. Ben yurt dışındaki halkın Türkiyeye bakan gözünü çok merak etmiştim, bir gün baktım o yorumlara, google çeviriden. Yüzde 90 ı hatta daha da fazlası Türkiyeyi kürt, terörist, zavallı, katliamcı olarak görüyor ki bunları yapanlar düya medyasını elinde bulunduran İsrail ve diğer büyük egemenlerdir. Onların istediği zaten budur. Tarihte büyük türk devletleri savaşarak değil kendi içinde yıkılmıştır. Aynı politikayı bugün yine dış ülkeler uyguluyor ve biz buna kanıyoruz. Kanmıyoruz desekte artık bu bilincimize yerleşmeye başlamış. Buna gerçekten üzülüuorum. Herkes bir bilgisayar başında bir partinin konuşmasını dinleyip ona bağlanıyor.

Son olarakta şu referandum konusuna değinmek istedim. Şimdi deminde size bahsettim yabancı ülkelerdeki insanların bize karşı görüşleri, gerçekten hiç iç açıcı değil. Artık bunu değiştirmemiz gerekiyor. Kendi içimizde bu onu yaptı hayır bu olmaz gibi saçmalıklarla uğraşacağımıza biraz devletiniz, vatanınız için çalışın, öğrenciyseniz başarılı olmaya gayret edin, sosyalleşin, farklı alnanlarda kendinizi geliştirin. Yok yaşınız ilerlemiş, işsizseniz evde yatacağınızaa iş bulun, okuma yazma öğrenin, belediyelerin ismek kurumlarından 200 civarında mesleklerin eğitimi var, ona girin, seltifika alın ücretsiz. Arkadaşlar, abiler, ablalar, kalkınma böyle olur yoksa birbirimizi yemekle değil.

Aynı şekilde bir ara İsmet İnönü olayı oldu. Bizim milletimiz eminim ki bu kişinin ne yaptığını bilmiyordur emin olun. Gizli kaynaklara göre eğer doğruysa gerçekten çok kötü İsmet İnönü. Bir gün meydanda Atatürk konuşma yapmadan önce oradaymış elinde kuran okuyan birini görmüş ve hemen elindeki kur'anı yere atıp çiğnemiş. Atatürkte bunu görünce sen ne yapıyorsun diye tepki gösteriyor sonrada kurmaylarına haber verip onu öldürtmeye karar kılıyor. Ancak kurmayları İnönünün yalandan bizi onu öldürtük bu da onun kanlı gömleği deyip kanırıyorlar Atamı. Atatürk daha sonra karşısında İnönüyü görünce vatan hainleri yüzünden kahrından hastalanıyor ve... Adı anılmaz bu adamın diğer bir olayı cumhurbaşkanı mı başbakan mı neyse artık olduğu zaman kendisine o zaman almanyada ki nazi v.s olaylardan dolayı Einstein sizin ne büyük atanız var deyip oradaki insanlarla bir sohbet geçiyor. Sonra Einstein inönüye dilekçe gönderip isterseniz para vermeyip üniversitelerinizde eğitim kurumlarınızda çalıştırır mısınız diyor. Ülkemizin hızlı bir şekilde kalkınmasını sağlayacak bu adamı kabul etmiyor, sonra Atatürk bunu öğrenince Einstein'a tekrar istek mesajı gönderiyor ancak İnönünün davranışı yüzünden büyük fizikçi kabul etmiyor. Yanında çalışanlarını oraya gönderior ki ben bu olayı belgeslede izlediğim zaman gerçkten dona kaldım. Bu yüzden referanduma evet, dışardaki görünüşümüzü imajımımızı değiştirmek için evet! Ama her durumda mili birlik içinde büyük bir EVET!!

Ve son olarak şunu söyülüyorum hangi görüşten olursanız olun yeter ki milletini karşındaki insanı tanıyan bir insan olun. Milli dğerlerinizi sevip sayan bir vatandaş olun ve bu yöndede toplumu bilinçlerndirin elinizden geldiği kadar.....

 
Toplam blog
: 6
: 1034
Kayıt tarihi
: 11.08.10
 
 

Eğitim: Lise öğrencisiyim (Beykoz Fevzi Çakmak Lisesi..) Meslek: Öğrenci. İlgi Alanlarım: Astrono..