Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ağustos '10

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Asi Nöbeti

Asi Nöbeti
 

Asi Nöbeti

Yine gece yarısı, yine komşuları uyandırıyorum feryadımla

Sokak lambası bozulmuş görüyorum odamın camından

Sessizlik bir anda bozuluyor, yarasa çığlıklarıyla, gözümün önünden.

Yastığımda binlerce inci tanesi.

Ucu yanan parmaklarımı musluktaki buz gibi suya sokuyorum

Sokaklarda yağmurdan sonraki o koku, ıslak çam kokuları...

Rüzgâr yelken gibi saçlarımda yükselirken, Ayaklarım çıplak

Sıvası bitmemiş o balkonda.

Ölümü seyrediyorum ama. Ölümün yüzü yok

Sadece acımsı bir tadı var damağımda

Hiçliği seyrediyorum

Yine bir titreme kaplıyor bedenimi gece yarısı,

Bileklerimden kanlar süzülürken...

İnşaatta yine korku bileklerimden tuttu beni sıkı sıkı

Ya çökerse diyorum deprem olurda

Tek başıma öleceğim koca inşatta...

Zihnim yine saçma sapan oyunlar oynuyor benle

Korku buram buram geliyor burnuma.Bir duman gibi giriyor yüreğime sızıyor..Acabalarla

Yaşadığım yaşamaktan bıktığım şu hayat denen karmaşada

Karmaşa içinde ölmek istiyorum

Korku yine yüreğimde olsun

Yoksa ölümün tadımı olur...

Hem ben alıştım ona

Acıda bol miktarda olsun. Mutluluklar içinde anlamsız kalır benim yüreğim

Şımartılmamış yüreğime tuz döktüm,

Sonra dolaba kaldırdım günü gelip de

Kokmasın diye.

Tuğçe büber 2008


 
Toplam blog
: 3
: 327
Kayıt tarihi
: 15.07.10
 
 

18 yaşındayım Kuşadasında ailemle yaşıyorum lise 1'e açıköğretimde devam etmekteyim. Şuan bilişim ..